Når forsvant deres tråd/sting??

Bkno5207662

Forelsket i forumet
Hei damer! Når forsvant deres sting/tråd etter fødselen??altså hvor lang tid tok det? Den skal jo absorberes innvendig og så løsne på utsiden.

Mh

Mh

Er nå på dag 11 etter fødsel, og tror ikke de har forsvunnet enda. Har iallefall ikke sett noe til dem.

Etter ca ei uke for mine.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke om de er der lenger jeg, tør ikke se eller kjenne etter. 17 dager etter.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

da jeg spurte jm før jeg reiste hjem fikk jeg beskjed at de detter ut av seg selv alt mellom 1 til 3 uker, avhengig av hvor de sitter ift bevegelse i kjøttet og hvor fort såret gror.

Hos meg har 5 av 8 dettet av. Sjekket 2 uker etter fødsel.

Jeg har hørt at man kan finne trådrester i trusa inntil 6 uker etter fødsel! Tror ikke du trenger å bekymre deg, men du kan ta en telefon til jordmor på barsel eller helsestasjon for å høre?

Ikke noe å bekymre seg for, de ramler vel av til slutt:) har mine enda, snart 4 uker siden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Å gud, det hadde aldri jeg turt!

Snakket med jordmor og hun sa jeg kunne det hvis de plaget meg. Det var med livet som innsats;) den tykke tråden kjentes ikke engang. Var værre med den andre der jeg var sydd som ei "rulle" som hun sa.

Mh

Idag kjente jeg stingene for første gang. Så de med speilet også. Det var skikkelig rart! De er ikke noe plagsomme da, merker de ikke i det hele tatt, så det gjør ikke noe om det tar litt tid før de forsvinner.

Har ikke sett noe tråd, er 16 dager siden fødsel nå. Men har bare et sting, så mulig jeg ikke har merket det har løsnet.

Tror tråden forsvant idag. Var hvertfall litt trådrester på dopapiret. Æsj. Sjekka med speil og så ingen trådrester. 27 dager siden fødselen idag.

Back
Topp