Når forsvant bekkensmertene?

Fairy88

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Når forsvant bekkensmertene? Hvis de har forsvunnet da?
Fødte 20. April og kjenner det endel framme i symfysen. Det er vondt å ta av Og på klær og slikt (stå på ett bein) og å ligge på høyre siden i senga(kjenner det i forbindelse med amming om natta). Kjenner ikke noe bak.

De største smertene forsvant med engang, men absolutt alle vondter i forhold til bekkensmerter forsvant etter ca 6 uker :)

Snuppa er 5 uker. Vi har startet opp med trening hos fysio igjen. Har ikke lenger så mye smerter forran, men bak er det mye verre enn før fødsel. Men totalt sett er jeg mye bedre, greier å gå endel tur nå.

De konstante smertene og problemene med å gå forsvant så fort han var ute. Reiste meg fra senga og merket at de var borte. Seks uker siden fødsel på tirsdag, men kjenner fortsatt en del etter å ha gått en stund, men det går raskt over igjen :)

Jeg kjenner det litt bak etter 45-60 min gange, men det går over når jeg slapper av. 6 uker siden fødsel.

Ta en prat med legen din, det kan være du kan få henvisning til fysio.

En måned imorgen og kjenner det fortsatt i symfysen om jeg vrir meg litt feil eller er sliten etter mye gåing.

Den gikk over med en gang lille ble født egentlig. Men kan merke det litt i ryggen hvis jeg har skifta på senga, gått litt for raskt og langt eller støvsugd.

Begynner å bli bedre nå. Lille er 5 uker. Men merker det fort om jeg er for aktiv eller gjør noe utenom det vanlige. Må fortsatt ta det med ro, og korte trilleturer ennå. Men det kommer seg:-)

Back
Topp