når foreldrene deres har bryllupsdag

**kathrine**

Elsker forumet
pleier dere å gi de noen gave da?

Trodde egentlig det var mannen som skulle finne på en liten ting, men lurte på om barna også skulle gi noe.

Er snakk om voksne barn dette altså[:D]

Nå er ikke mine foreldre gift med hverandre da, men jeg må si at jeg ikke tror vi hadde gitt noe utenom til runde bryllupsdager, og da antakeligvis ikke noe stort og dyrt. Ser for meg blomster og/eller vin eller noe.

Pleier alltid å spise noe god middag eller sånn sammen med dem. - Hvis de er hjemme. og ikke på sommerferie :P
I år har de vært gift i 25 år så da har jeg lyst å kjøpe noe fint til dem[:)]

er vel ikke så vanlig da kanskje. De har vært gift i 30 år idag. Burde kanskje kjøpe en liten blomstekvast alikevel siden vi skal til de i kveld å spise pizza[:)]

Vi pleier bare å gi når det er rundt vi da.
I år skal hele familien til danmark på ferie og feire mamma og pappa
de har da vært gift i 40 år. (shitt lenge)
så jeg driver og lurer på få kjøpt noe.

Vi gidde no i år, pga. di fyllte sølvbryllup tror eg det var(25 år)[:)] da gidde vi blomsteroppsats!

men ellers så gir vi ikkje noke!

Pleier ikke å gi noe, utenom når det er rundt. For noen år siden var det 30 års bryllupsdag og 50 års dag på dem begge, så da lagde vi stort supriseparty for dem. Det var en stor suksess, fikk gamle venner og familie som egentlig bor et stykke unna til å komme[:D]

Jeg gir når jeg føler for det. kan være blomster eller noe, men ikke hvert år. På rund dager får de presang som er litt mere av verdi. Men mamma å pappa selv er flinke til å feire med oss barna. Enten en middag ute eller kanskje kaffe og kaker. De har bryllups dag 20 mai, og i år har de vært gift i 32 år[:D] bli pizza og kake vet jeg i år. Min bror gifter seg 22.mai, så den 20.mai er vi hele familien samlet i lokalet for å pynte så vi skal feire litt sammen da[;)]

Vi gir aldri noe... sier gratulerer med dagen bare.

nei, de gjer bare te kverandre..

Men de fekk på sølvbryllupet då :)

Gir alltid en liten oppmerksomhet.
Når de hadde 40 års brylluppsdag, fikk de tur til manchester, vip bill på old trafford(Man U - Tottenham),
å opphold 3 netter på hotell. Den beste gaven di kunne fått[:D][:D][:D].
Det var vi 3 søsken som gav[:D]

pleier ikke å gi bortsett fra når det er runde dager, og da gjerne en mer personlig ting.
I 25 års bryllupsdagsgave fikk de ett scrappealbum som jeg hadde laget med livet deres i bilder fra de 25 årene som hadde gått. Det var en STOR suksess!

Pleier vanligvis bare å lage en kake eller noe slikt og stikke bortom.. Gjør ikke noe stort av det. Men nå har de sølvbryllupsdag om 3 år, så da får vi se om ikke vi tre barna spleiser på noe "skikkelig" som ny TV, en ferietur eller noe sånt..

Back
Topp