Når flytta du barnet på eget rom!?

Og hvorfor gjorde du det akkurat da!?

Her vurderer vi å flytte gullet på eget rom om en liten stund. Han sover så utrolig lett, og bare vi snur oss i sengen så grynter han. Vi ligger jo "på nåler", og tør såvidt ikke røre på oss. Så tror nok vi må flytte han på eget rom slik at både vi og HAN får sove bedre! [&:][:(] (Har jo ikke egentlig lyst, vil gjerne ha ham der inne litt lengre...)

når snuppa va ca 7 mnd fikk hun eget rom, vi måtte bare fordi hun våknet når sambo snorka sånn,,,

Johanna fikk flytte inn på eget rom da hun var 12 uker. Vi ville gjerne gjøre det tidligere for vi lå litt på nåler og våget nesten ikke røre oss om natten av frykt for å vekek henne, og så våknet vi av den minste lyd hun lagde. Ventet til da fordi vi trengte rommet hennes til gjester da vi hadde barnedåp (da hun var 11 uker), så vi fant ut at hun like gjerne kunne sove hos oss til det var over.

Etter at hun fikk eget rom sov alle tre mye bedre

Minsten min har faktisk ikke fått eget rom enda..Men det får han innen 3 dager[;)]
Bare maling av gulv og listing igjen..Dette blir gjort idag,bare jeg får rivd meg vekk herfra..hehe..

Men har ikke hatt noe problemer med å sove på samme rom som han..Han våkner ikke om jeg skrur på lyset,snakker i tlf osv..Godt sovehjerte på lillegutten min

da hun var ett år..
for da var rommet hennes ferdig[:D]
å når vi hadde endelig fått henne ut av rommet..såååe ble jeg gravid igjen[8D]

Dæsken så fort man glemmer[:-]
Mener han var rundt 6-7 mnd eller kanskje litt yngre.
Var for at han våknet fort som deres gjør, men her ble det bare værre.
Han er 17 mnd og støtt og stadig våken på nettene [>:]

hmm, han var vel 1 eller 2 uker, sambo fikk ikke sove fordi småen lagde så mye kose lyder, hehe

Hun sover fortsatt på vårt rom, men det er bare fordi vi har vært treige når det gjelder opp-pussinga..

var vel 2 uker mener jeg å huske. han sov ikke godt når vi beveget oss og vi sov ikke godt når han lagde lyder...
opp mange ganbger på natta og bare tull. inn på eget rom og det blei stille på natta foruten omm 1 måltid og alle sov mye bedre og var uthvilte...

Storesøster fikk eget rom da lillebror ble født, dvs 11 mnd var hun. [:)]

min var nesten året når vi flyttet han. slutta å amme da så da syntes vi at det passa fint.

da hun var 4 mnd begynte vi med tilvendingen.. hun ville ikke ha mere pupp på natta eller ellers så så ikke noen grunn til å la henne sove hos oss mere.

Mathias ligger på rom med oss enda, men det er fordi vi bare har ett soverom[&:] Men vi flytter i juni og da får han nytt soverom, babyen tenkte vi, vi skulle ligge på eget rom fra nyfødt, men ha en vugge oppe i stuen babyen ligger i når vi er våken! Så på eget soverom om natta[:)]

eldste var 4 mnd da han fikk eget rom,pga at han våknet ofte på natta.
mellomste var 9 mnd da han fikk rom sammen med storebroren.
minsta var 6 uker.hun sov hele natta så så ikke viten med å ha henne sammen med meg.

Når hun var 11,5mnd, jeg var ikke klar før[:)]

Når han var 4,5 mnd. Han gikk da fra å sove 4 timer per natt totalt, til 10-11. (Har alltid slitt med søvnen, men det ble en markant bedring etter at han fikk eget rom. På vårt rom våknet han bare vi snudde oss i sengen)

ORIGINAL: Kougra

Hun sover fortsatt på vårt rom, men det er bare fordi vi har vært treige når det gjelder opp-pussinga..
signerer denne jeg[:D]

når hun var ett år,men det var fordi vi ikke hadde mer enn ett soverom i første leiligheten,så fikk ikke gjort det før da,men hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg nok gjort det tidligere[:)]

Eldste ble flytta på eget rom når vi flytta i ny leilighet.. da var han litt over året.. der vi bodde først hadde vi bare ett soverom og vi flytta til ei leilighet med 3 soverom.

Minsten har ligget på eget rom fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset.

Back
Topp