Når fikk du...

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
... opp 3+ med clearblue?
Jeg fikk 2-3 for 9 dager siden (var jo kun 13 dpo da) men får fortsatt opp 2-3.
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge ulike apper mellom 5+1 og 5+3

Har ikke testet :P Sparer min til jeg har kjøpte babyplagg.. Sånn at jeg kan ta bilde av testen og et klesplagg for annonsering :P

... opp 3+ med clearblue?
Jeg fikk 2-3 for 9 dager siden (var jo kun 13 dpo da) men får fortsatt opp 2-3.
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge ulike apper mellom 5+1 og 5+3
Vet det ikke er det du spør om, men jeg fikk 2-3 på søndag når jeg var 5+2. Håper på 3+ til helgen. Fikk 1-2 da jeg var 4+4. Ser at det er noen som får 2-3 og 3+ veldig tidlig, men HCG-nivået kan jo variere veldig fra person til person (utifrå statistikker som har vært postet tidligere her inne) :)

Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+0, og så ventet jeg fire dager og testet 3+ da jeg var 5+4. Det er jo veldig stor normalvariasjon i hcg-nivået, så tror mye er "innafor" :)

Jeg fikk 3+ 5+0 :)

Jeg fikk 3+ i går, 4+5.

Men det er ikke uvanlig at det kan drøye litt! Har du tatt noen andre tester?

Har tatt noen strimmeltester jeg har liggende.. Og en clearblue på lørdag som og viste 2-3. Venter et par dager og prøver meg på ny clearblue da:)

Har lest om damer som har fått 2-3 selv om blodprøve tatt samme dag viser hcg langt høyere enn det CB sier skal til for at den skal vise 3+.
Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+4 og hcg burde være over 4000, men fikk 3+ igår, 6+0. Tar det som en slags variasjon i tester selv om det er kjipt at man ikke helt kan stole på den sånn sett. Er jo så betryggende å se at den øker der...

Husker jeg en gang fant noen tester på nett som viste tre-fire forskjellige utslag på en og samme test, for å kunne vise litt hva hcg-ligger på, men har ikke klart å finne den igjen.

Har tatt noen strimmeltester jeg har liggende.. Og en clearblue på lørdag som og viste 2-3. Venter et par dager og prøver meg på ny clearblue da:)

Ny testdate til helga med CBD m/ukesindikator? Eller skal du tyvstarte for deg selv igjen? :P

Jeg fikk 1-2 da jeg var 12 DPO. Fikk 2-3 i uke 4+6 og 3+ i uke 5+6. Testet bare de gangene med cbd.

Ny testdate til helga med CBD m/ukesindikator? Eller skal du tyvstarte for deg selv igjen? :p

Heheh.. Ok!
Fredag morgen? hva har clearblue vist hos deg?

Fikk når jeg var 5+0:)

Heheh.. Ok!
Fredag morgen? hva har clearblue vist hos deg?

Hehe, tenkte å vente til søndag jeg da. Men bare ta en i morgen du, så kan jeg leve på din i mellomtiden. ;)
Tok en CBD på 13 DPO kanskje? Husker ikke, men fikk da 1-2. Tenkte ikke jeg skulle ta en ny før jeg vet jeg får sett 3+!! :D

Hehe, tenkte å vente til søndag jeg da. Men bare ta en i morgen du, så kan jeg leve på din i mellomtiden. ;)
Tok en CBD på 13 DPO kanskje? Husker ikke, men fikk da 1-2. Tenkte ikke jeg skulle ta en ny før jeg vet jeg får sett 3+!! :D

Nei du har rett! Utrolig kjipt å ta en i morgenen så blir jeg skuffet igjen... skal prøve å holde meg tip søndag jeg og da :-) hoho! Blir ikke lett

Nei du har rett! Utrolig kjipt å ta en i morgenen så blir jeg skuffet igjen... skal prøve å holde meg tip søndag jeg og da :) hoho! Blir ikke lett

Yay! Ha is i magen! Hvis ikke - spis bøttevis med is til søndag! ;)

Jeg fikk 1-2 da jeg var 6+1 på vei. Sjekka igjen for et par dager siden og da viste den 3+. Nå er jeg 8+3.

Back
Topp