Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det ikke er det du spør om, men jeg fikk 2-3 på søndag når jeg var 5+2. Håper på 3+ til helgen. Fikk 1-2 da jeg var 4+4. Ser at det er noen som får 2-3 og 3+ veldig tidlig, men HCG-nivået kan jo variere veldig fra person til person (utifrå statistikker som har vært postet tidligere her inne)... opp 3+ med clearblue?
Jeg fikk 2-3 for 9 dager siden (var jo kun 13 dpo da) men får fortsatt opp 2-3.
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge ulike apper mellom 5+1 og 5+3
... opp 3+ med clearblue?
Jeg fikk 2-3 for 9 dager siden (var jo kun 13 dpo da) men får fortsatt opp 2-3.
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men i følge ulike apper mellom 5+1 og 5+3
Har tatt noen strimmeltester jeg har liggende.. Og en clearblue på lørdag som og viste 2-3. Venter et par dager og prøver meg på ny clearblue da![]()
Ny testdate til helga med CBD m/ukesindikator? Eller skal du tyvstarte for deg selv igjen?![]()
Heheh.. Ok!
Fredag morgen? hva har clearblue vist hos deg?
Hehe, tenkte å vente til søndag jeg da. Men bare ta en i morgen du, så kan jeg leve på din i mellomtiden.
Tok en CBD på 13 DPO kanskje? Husker ikke, men fikk da 1-2. Tenkte ikke jeg skulle ta en ny før jeg vet jeg får sett 3+!!![]()
Nei du har rett! Utrolig kjipt å ta en i morgenen så blir jeg skuffet igjen... skal prøve å holde meg tip søndag jeg og dahoho! Blir ikke lett
Jeg fikk 1-2 da jeg var 6+1 på vei. Sjekka igjen for et par dager siden og da viste den 3+. Nå er jeg 8+3.