Når fikk du synlig mage?

LitenFugl

Andre møte med forumet
Hvor langt på vei var du da du fikk en synlig kul på magen? Både når du selv kunne se den, og når den ble synlig for andre:) Legg gjerne ved bilde:D
(Fant ikke en sånn tråd fra før, så tok sjansen på å lage en ny…):)
 
Last edited:
Ganske tidlig at det ble synlig for andre enn meg selv. Men man synes jo ofte en selv ser veldig gravid ut lenge før folk tenker over det når de ser en. Begynte vel så smått etter uke 12 med ordentlig babymage, og litt før også pga oppblåst mage. På bildet her er jeg 15 uker. Men jeg er lav med kort rygg i tillegg, og blir gigantisk på slutten av svangerskapet. Kjenner folk som har sånn mage som jeg har under her rundt uke 25 også, så dette er innmari individuelt 900FF861-7463-44C2-A100-CD66913C11D5.jpeg
 
Har alltid vistes ganske tidlig på meg. Kunne liksom se en bul i uke 10 allerede i første svangerskap. Men var også undervektig, så skulle ikke så mye til før buler synes den gang da. (Også, i første svangerskap greier gjerne musklene å holde på plass livmoren langt bak, frem til den blir for tung. Vanligvis mellom uke 17-19.. da kan magen "poppe" omtrent over natta).
Også spørs det jo hvor synlig du mener. Kunne lett se det i uke 15 i stramme klær, men måtte jo et stykke lenger på slække klær.

Nå med nr4, så jeg gravid ut med en gang, og bumpen var ikke mulig å skjule i uke 10 engang..

IMG_20230219_085412.jpg
 
Ganske tidlig at det ble synlig for andre enn meg selv. Men man synes jo ofte en selv ser veldig gravid ut lenge før folk tenker over det når de ser en. Begynte vel så smått etter uke 12 med ordentlig babymage, og litt før også pga oppblåst mage. På bildet her er jeg 15 uker. Men jeg er lav med kort rygg i tillegg, og blir gigantisk på slutten av svangerskapet. Kjenner folk som har sånn mage som jeg har under her rundt uke 25 også, så dette er innmari individuelt Vis vedlegget 399274
Så fin:) tidlig ute med kul du ja:) er bare 5+1 selv, men er innmari spent på når jeg kan se det selv, og andre forøvrig;)
 
Har alltid vistes ganske tidlig på meg. Kunne liksom se en bul i uke 10 allerede i første svangerskap. Men var også undervektig, så skulle ikke så mye til før buler synes den gang da. (Også, i første svangerskap greier gjerne musklene å holde på plass livmoren langt bak, frem til den blir for tung. Vanligvis mellom uke 17-19.. da kan magen "poppe" omtrent over natta).
Også spørs det jo hvor synlig du mener. Kunne lett se det i uke 15 i stramme klær, men måtte jo et stykke lenger på slække klær.

Nå med nr4, så jeg gravid ut med en gang, og bumpen var ikke mulig å skjule i uke 10 engang..

Vis vedlegget 399276
Oi, du ble tidlig stor ja:D bare artig å høre hvor individuelt det er:)
 
Oi, du ble tidlig stor ja:D bare artig å høre hvor individuelt det er:)

Jepp. Andre jeg kjenner til, har ikke sett gravide ut før de nærmet seg tredje trimester++, så det er veldig veldig individuelt..!
 
Back
Topp