Når fikk du strekkmerker?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Hvis du i det hel tatt fikk?

Jeg fikk Vesla med KS i uke 36. Å fikk ingen strekkmerker annet enn ett par på puppen etter de blåste seg opp som Dolly Parton på steroider 1-2 dager etter KS.

Nå er jeg i uke 32 å har ikke sett noe til evnt strekkmerker ennå..

Når fikk du dine?
Var det mye?

Uke 30. Bare noen få. Da jeg var gravid andre gangen, gikk jeg kun fortsettelse på de jeg hadde .. ikke store greiene heldigvis :-)

De verste strekkmerkene kom under fødselen! :o hadde litt før det, men det virker som at riene gjorde de verre :p

Jeg fikk faktisk ikke strekkmerker, men til gjengjeld en del sprengte blodkar på beina som kom siste trimester.

Fikk ti stykker en dag jeg hadde legetime i uke 32 :P Husker det så godt for det var den eneste dagen jeg ikke hadde olje på magen fordi jeg ikke ville ha oljet mage hos legen :) Er jo nesten så man tror at oljen funker :P

Edit; skrev ti mente to!

Last edited:
På overtid med nr 1 ;)

Med nr 2 ble det ikke mer, men med nr 3 ble jeg drit svær :O magen :O Så da kom det litt fler.. men men

Fikk ti stykker en dag jeg hadde legetime i uke 32 :p Husker det så godt for det var den eneste dagen jeg ikke hadde olje på magen fordi jeg ikke ville ha oljet mage hos legen :) Er jo nesten så man tror at oljen funker :p
Du fikk 10 på en dag?? oij.. jaja. Kanskje det faktisk funker da.
Jeg smører magen med lotion fra Blå lagune.. men mest fordi huden klør :P

når jeg gikk på overtid med lillegutt, og noen få på brystene etter at puppene ble sprengt første gangen :p

Jeg vet ikke når de kom ettersom jeg ikke oppdaget de før etter fødselen. De var godt plassert på undersiden av magen :p

De kom ganske tidlig, husker ikke helt hvilken uke...

Fikk en hel haug med nr 1, begynte vel før oul tror jeg hvertfall. Med nr 2 ble det mest bittelitt fortsettelse på de som allerede var. Fikk også noen breie fæle etter fødsel med begge, og de er jo absolutt verst :-P

Back
Topp