Når fikk du positiv test?

Sjof

Glad i forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Når fikk du positiv test?
Morgen eller på kveld?
Hadde du tatt ovitrelle ?
Når var det tidligste du testet?
 
Skimtet en strek på første test jeg tok 9DPO (morgen). Men den var SVAK! Hadde tatt ovitrelle 12 dager før men fikk negativ test ca 3-4 DPO. Neste test tok jeg en 3-4 dager senere og den var klart positiv.

Heier på deg!!
 
Kvelden 9DPO svak men jeg så det ikke var skygge. Kvelden 10 dpo var den mer tydelig
 
Morgen eller kveld?
Jeg har opplevd å ha omtrent usynlig på morgenen 9 dpo og svak strek på kvelden. Har også opplevd tydelig strek morgenen 9 dpo og så økning for hver test. Så det har variert litt. Men har ikke fått noe strek tidligere enn det.
 
Ingenting 9 dpo, men supersvak 10 dpo. Hadde tatt Ovitrelle. Er i uke 36 nå :)
 
Last edited:
Sist gang fikk jeg sånn helt sykt svak strek 12 dpo (fryseforsøk). Testet ut otrivellen så visste det ikke var den.
 
Tok ovitrelle etter insett 2 ganger så testa ikke før 4 dager etter siste halve ovitrelle. Det vil si dagen før test dag , 14 dpo for viste jo fra før at det ikke var vits teste tidligere…Normalt har mine tester da blitt svakere og svakere denne ble de bare sterkere . Legger ved to forskjellige forsøk . Det siste nå ble jeg gravid er 8+0 i dag . Har også denne gang tatt clear blue utenom . Alle tester er tatt på morgen
IMG_3323.jpeg
IMG_2869.jpeg
 
Back
Topp