Når fikk du positiv test?

Jentemamma19

Blir kjent med forumet
Er på 12 dpo, testdag fra sykehuset 06. April, bestemt meg for egen testdag 01. April. Men i kveld «sprakk» jeg og tok en test. Var innstilt på at den skulle være negativ siden det er før testtida og kveldsurin - noe den også var. Har ikke gitt opp håpet.
Men er interessert i å høre når andre testa positivt, og gjerne dersom dere var negative 12 dpo, og positive senere!:smiley-angelic002:smiley-angelic001

Ja, har fått positiv test flere ganger ved 12 dpo og senere, men da har det alltid vært kjemisk, dessverre. Beklager å gi et slikt svar ❤️ har alltid fått svak strek 9 eller 10 dpo når det er "ekte", i alle fall vi som har ivf og er sikker på antall dager etter eggløsning. Hcg bør være minst 70 når du er 14 dpo, dvs hcg 35 ved 12 dpo og hcg 17 ved 10 dpo. Altså et nivå som vises på moderne tester.

Helt negativ 9 dpo. Svak, men tydelig positiv 10 dpo.

Ja, har fått positiv test flere ganger ved 12 dpo og senere, men da har det alltid vært kjemisk, dessverre. Beklager å gi et slikt svar ❤️ har alltid fått svak strek 9 eller 10 dpo når det er "ekte", i alle fall vi som har ivf og er sikker på antall dager etter eggløsning. Hcg bør være minst 70 når du er 14 dpo, dvs hcg 35 ved 12 dpo og hcg 17 ved 10 dpo. Altså et nivå som vises på moderne tester.
Når teller dere fra? Er dagen etter innsett 1 dpo?

Jeg testet ikke positivt før 17 dpo, eller det var ved blodprøve da, testet negativt 5 dager tidligere

Min var hvit 8dpo og på 9dpo kunne jeg skimte noe på tidligtest. 10dpo skimtet jeg noe på vanlig test.

Jeg testet med babyplan. Tok et par normalstrimler når jeg hadde tydelig strek på bp. Da kunne jeg nesten ikke se noe på normal sine. Så type test er avgjørende her!

8 DPO, digital 10 DPO siste forsøket.
De som ikke gikk ble det vel 10 DPO og digital 12 DPO eller noe sånn.

Jeg testet positivt 9 dpo begge gangene, ene gangen med et 2-dagers egg og andre gangen med en blasto.

Mensen er 7 dager forsinket her. Pleier alltid ha regelmessig syklus og mens kommer aldri men enn maks 1-3 dager forsinket. Har syklus på 28-31 dager.
Begynner å bli litt små gal☹️ Testet med CB kanskje litt for tidlig, men den var negativ for fire dager siden. Så brukte jeg Make Sure sine 10 strimler, brukt to av disse.. testet i går og idag, begge var negative, ikke noe snev av positiv strek.. hatt mensmurring å ømmebryst, men ikke blødd noe som helst, eller spottet..
Tror jeg hadde eggløsning enten 11, 12 eller 13 mars.. noen som først har testet positiv etter mensen er uteblitt i 8-9 dager? Eller mer?

Tror vi snakker om testing etter insert (IVF). Det er ikke helt det samme, fordi da tar de blodprøve på sykehus for å bekrefte eller avkrefte graviditet. Du kan helst spørre i det andre forumet. Ellers ta kontakt med fastlegen hvis du ikke får mensen tilbake og tester negativ. Lykke til. :)

Testet klart positivt seint, 12 dpo (altså 12 dsger etter befrukting på lab). Endte med en SA i uke 6+et-eller-annet. Sein hCG-stigning er dessverre et tegn på at noe KAN være galt, selv om det kan gå bra også selvfølgelig :) Det bare gjorde ikke det til meg.

Testet klart positivt seint, 12 dpo (altså 12 dsger etter befrukting på lab). Endte med en SA i uke 6+et-eller-annet. Sein hCG-stigning er dessverre et tegn på at noe KAN være galt, selv om det kan gå bra også selvfølgelig :) Det bare gjorde ikke det til meg.
Dpo er vel dager etter eggløsning?

Ved IVF blir eggeløsninga egguthentinga, m.a.o. Den dagen de hentes ut og befruktes:)
Jeg hadde eggløsning 14 januar, satte inn fryst blasto 19 januar og testet positivt 31 januar og fikk da beskjed om at jeg var 17 dpo, mulig det er forskjell når det er fersk og frys

Jeg hadde eggløsning 14 januar, satte inn fryst blasto 19 januar og testet positivt 31 januar og fikk da beskjed om at jeg var 17 dpo, mulig det er forskjell når det er fersk og frys
Men det er jo det samme. Du var 0 dpo 14 januar, 5 dpo 19 januar og 17 dpo 31 januar.
Ingen forskjell på fersk og frys

Stemmer nok at du var 17 dpo da ja. Embryoet var 5 dager da du satte det inn 19.januar, pluss de 12 dagene til du testa positivt. Akkurat samme regnestykke ved ferskforsøk... Om en setter inn et 3-dagers embryo, og tester positivt 7 dager senere, testa man positivt 10 dpo:)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp