Når fikk du mensen etter sen-abort?

IdaSofie82

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hei. Jeg fødte i uke 18 for 6 uker siden og har fortsatt ikke fått mensen. Er det noen som vet når det er normalt at mensen kommer i ettertid? Blødningene stoppet opp etter 3 uker.
 
Jeg fødte i uke 21 i februar, da kom vel mensen etter ca 8 uker. Blødningene etter fødsel avtok etter ca 14 dager mener jeg å huske, men det er jo individuelt. Lurt å oppsøke lege hvis det går veldig lang tid. Fikk et skriv med fra sykehuset hvor det står info om det, men har ikke det lengre selvfølgelig.
 
For meg tok det 5 uker og 1 dag etter senabort i uke 20. Hadde negativ graviditetstest etter ca to uker..
 
Hei! Jeg fikk et skriv fra sykehuset hvor det sto at mensen normalt sett skal komme 4-6 uker etter abort. Nå mistet jeg før uke 12 og fikk tr tilbake eter 6 uker begge gangene. Om det kanskje er mer «normalt» at tr drøyer lenger ved en senabort vet jeg ikke.
Håper tr snart dukker opp og at syklusen din raskt går tilbake til normalt.
 
Jeg fødte i uke 24, så gikk akkurat over grensa fra senabort til dødfødsel. Hos meg tok det nesten 12 uker før mensen kom tilbake.
 
Fire uker siden medisinsk abort nå. Hadde nok EL i helga som var, begynte å teste forrige uke for å se.. greit å ha en oversikt..
Så får vi se om mensen dukker opp om 2 uker eller ikke.. :)
Da jeg hadde SA i uke 9 kom den etter 4 uker hvis jeg ikke husker helt feil.
 
Jeg fødte i uke 24, så gikk akkurat over grensa fra senabort til dødfødsel. Hos meg tok det nesten 12 uker før mensen kom tilbake.

Tusen takk for svar[emoji173]️ jeg har akkurat fått den tilbake nå. 7 uker siden jeg måtte gi slipp.
 
Jeg har enda ikke fått den tilbake!
fikk cytotec i november 17, å mens er enda ikke kommet tilbake !!

Er det noe jeg kan gjøre ?
 
Jeg har enda ikke fått den tilbake!
fikk cytotec i november 17, å mens er enda ikke kommet tilbake !!

Er det noe jeg kan gjøre ?

Kanskje ta en tur til legen? Det finnes noen medisiner som kan sette ting igang igjen.
 
Back
Topp