Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 uker på dagen, fikk beskjed om at alt mellom 4 og 6 uker var normaltTil torsdag er det 4 uker siden jeg hadde en ma. Når kan jeg vente mensen igjen? Har lyst til å begynne å prøve igjen
Så godt at du fant en eggløsning så fort igjen prøvde dere på klaff og? hvor raskt fikk du neg graviditetstest? Jeg har enda pos test så har ikke tatt noe el tester da de da uansett ikke vil bli rett :/ så vet ingenting enda sluttet ikke helt å blø før denne helgen som var heller.Fikk eggløsning på dag 19 etter MA(medisinsk abort). Så om ikke ting har endret seg drastisk så vil mensen komme om 11-12 dager. Men har forstått at slike ting er veldig individuelt.
Etter 14 dager var testen så svak at jeg ikke testet mer med graviditetstest. Da gikk jeg over til eggløsningstest... de har vært litt ustabile.... men ble omtrent positiv. Jeg er bare så "heldig" at jeg kjenner eggløsningen ekstremt godt. Har ganske kraftige smerter i 4-6 timer før egget slipper. Har fått det bekreftet av å måle tempen i tillegg. Har ikke gjort noe for å unngå klaff, så vi får se. Har ikke stresset med å prøve heller.Så godt at du fant en eggløsning så fort igjen prøvde dere på klaff og? hvor raskt fikk du neg graviditetstest? Jeg har enda pos test så har ikke tatt noe el tester da de da uansett ikke vil bli rett :/ så vet ingenting enda sluttet ikke helt å blø før denne helgen som var heller.
Så godt det ikke gikk så lang tid før det ble negativ test da kan man lukke det «kapittelet» og starte nytt.Etter 14 dager var testen så svak at jeg ikke testet mer med graviditetstest. Da gikk jeg over til eggløsningstest... de har vært litt ustabile.... men ble omtrent positiv. Jeg er bare så "heldig" at jeg kjenner eggløsningen ekstremt godt. Har ganske kraftige smerter i 4-6 timer før egget slipper. Har fått det bekreftet av å måle tempen i tillegg. Har ikke gjort noe for å unngå klaff, så vi får se. Har ikke stresset med å prøve heller.
Du var jo endel lenger på vei enn meg, så det har sikkert noe å si. Jeg skulle vært 9 uker men fosteret var 5 uker, og hcg-nivået var på under 5000. Så da går det nok fortere.
Håper du snart er i rute igjen og
Ja, vil tro den uvissheten er værst. Håper kroppen snart tar til vett og kommer i rute igjen. Men ta kontakt med sykehuset om det fortsatt er slik når det har gått 4 uker...Så godt det ikke gikk så lang tid før det ble negativ test da kan man lukke det «kapittelet» og starte nytt.
Jeg har faktisk hatt en del kramper og smerter i dag som kan minne om både før mensen og el, så ikke godt å vite hva som skjer. Men veldig lite nedgang på hcg testene siste uka så er vel gjerne en liten rest igjen
Vil så gjerne hvertfall vite hvor jeg er. Slitsomt å sveve i ikke noe