Når fikk du mage med nr 2?

Delulu

Betatt av forumet
Hei fine damer:love017
Jeg er nå gravid med nr 2, er i uke 15, og man kan allerede nå se gravidmagen. Hadde samme vekt før første og andre graviditet, og er sånn relativt slank. Syns den kom så sykt fort nå, og kjenner på bekymringen om å bli gigantisk før dette er over. Vekta viser ikke mer enn 3,5 kg opp, men magen er større enn sist, den er liksom større høyere også, om det gir mening. Erfaringer? Føler meg sykt usexy og sliter med å kle meg allerede :happy118
 
Er vel ganske vanlig at for mange kommer magen raskere for hver graviditet, men det betyr ikke at man blir større ;)
 
Min mage kom også fortere med nr 2 og enda fortere nå med nr 3. Men det vil ikke si at du blir så mye større , det jevner seg jo ut etter hvert :)
 
Min mage har kommet veldig fort denne gangen her, tre år siden sist, men mitt barn nr 6 :) er ikke spesielt oppblåst lengre, men føles ut som jeg er skikkelig gravid og startet på uke 11 i dag:Heartred som de andre sier så jevner det seg ut gjennom svangerskapet.
 
Takk for beroende ord, er rart med det når forandringene skjer nesten over natta.. har alltid sett relativ lik ut i hele min voksne alder, så får litt sjokk når man ser hvor fort det går også er det kjipt å få kommentarer som " er du sikker på at det ikke er flere".. :dead:
 
Takk for beroende ord, er rart med det når forandringene skjer nesten over natta.. har alltid sett relativ lik ut i hele min voksne alder, så får litt sjokk når man ser hvor fort det går også er det kjipt å få kommentarer som " er du sikker på at det ikke er flere".. :dead:
Den kommentaren får man uansett hos enkelte.. :banghead: :p
 
Er i uke 14 og jeg ser alltid bump midt på dagen. På morningen litt men ikke mye. Jeg er slank jeg å, 67kg og 174 høy
 
Rundt uke 20 med nummer to.

Nå med nummer fem er det vanskelig å skjule, og er kun 14+4..
 
Rundt uke 20 med nummer to.

Nå med nummer fem er det vanskelig å skjule, og er kun 14+4..
Hihi...bra vi er flere av oss som får mage tidlig, å jeg er bare 11+1 :knegg:
 
Kom veldig tidlig her også!! Dette er mitt 7. svangerskap i løpet av 3 år (kun én til termin og noen opp mot uke 11), og denne gangen kom det med én gang. Var så og si flat før jeg ble gravid men allerede i uke 3 blåste den seg opp i en fin liten bue. Nå er jeg 13+0 men ser ut som jeg er 6 måneder på vei :hilarious: er nok mye luft og tarmene som er trykket opp, har bare gått opp 1 kg så så mye fett er det jo ikke. Og livmoren er høyere nå enn med første, på UL sist uke lå den nesten opp til navlen allerede :eek:

Føler meg stor og ubekvem i kroppen min om dagen, for folk kommenterer og sier sånt som "å er du BARE 3 måneder på vei" :rolleyes:
 
Har vært oppblåst siden uke 5, men det ble en ordentlig babybul fra uke 12-13 denne gangen :)
 
Back
Topp