M mammen t daniel Gift med forumet 8 Jul 2009 #5 ikke fått den enda[:D] går på cerazette, sikkert derfor og det er helt ok[:D]
? !! Forumet er livet VIP 8 Jul 2009 #7 ho er 9 mnd, og har ikkje fått den! Men misstenker at eg har mista den pga. hormonspiral[:D] Amma ikkje lenger!!!
ho er 9 mnd, og har ikkje fått den! Men misstenker at eg har mista den pga. hormonspiral[:D] Amma ikkje lenger!!!
H Hebbeliten Forelsket i forumet 8 Jul 2009 #8 fikk mensen en mnd etter eg sluttet å amme.....nå babysen var 11mnd..kjempe fornøyd med det:)
S *Stella* Forumet er livet 8 Jul 2009 #9 Ammer fortsatt min 10,5 gamle sønn, ingen hormonprevensjon av noe slag. Ingen mens enda.
F FruNette Forelsket i forumet 8 Jul 2009 #10 Har ikke fått igjen..snart 5,5 mnd etter fødsel. Ammer ikke lengere.
x1xForskrudd hønemor Forumet er livet 8 Jul 2009 #11 7 uker og 2 dager... Renselsen varte i akkurat 7 uker, så hadde jeg fri i 2 dager, så var det påan igjen! [:'(][:'(][:'(]
7 uker og 2 dager... Renselsen varte i akkurat 7 uker, så hadde jeg fri i 2 dager, så var det påan igjen! [:'(][:'(][:'(]