Når fikk du første menstruasjon ved fullamming?

Nettopp hatt første menstruasjon ved 7 uker etter fødsel nr 2 med fullamming.
 
Enda ikke fått tilbake, 7mnd etter fødsel. Ammer en gang om natta og 5-6 ganger om dagen. Trodde det var noe på gang for noen uker siden, men skjedde ikke noe mer :/
 
Enda ikke fått tilbake, 7mnd etter fødsel. Ammer en gang om natta og 5-6 ganger om dagen. Trodde det var noe på gang for noen uker siden, men skjedde ikke noe mer :/
Samme her.. har hatt menssmerter av og på i et par uker nå, men det skjer ingen ting. Da kan den like gjerne komme assa. Slitsomt når det er så ustabilt. Tror humøret mitt påvirkes av det også. Som om jeg har konstant pms. :rolleyes:
 
Nr1 ble jeg gravid 8uker etter fødsel, så fikk da aldri mensen :p var ikke helt planlagt nei. Men to tette er veldig kjekt ❤️ Fullammet til han var 4mnder, men hadde ikke noe å si d tydeligvis :p
Nr2 kom mensen 3 mnder etter fødsel
Og nå med nr3 har jeg hatt mensen 1 gang (da var hun 6mnder) det er nå en mnd siden, og går å venter på å få mensen igjen. Men virker som om kroppen ikke helt er i syklus ennå nei. Fullammet til hun var 6mnder. Men ammer ennå hver 2. Time hele døgnet :)
 
Fikk det først 8 mnd etter fødsel.
Vi fullammet frem til introduksjon av fast føde ved 6 mnd, og delammet til han gradvis vennet seg selv av med puppen ved 10 mnd. :)
 
Den kom i dag! Seks og en halv måned etter fødsel.
Går du på minipillen? Jeg begynte på den ca 3måneder etter fødsel og fullammer, men luerer på å slutte på den nå da jeg ikke har fått tilbake mensen enda. Og vi vil prøve på en til løpet av sommeren, så vi kanskje kan få et vårbarn neste år ;)
 
Går du på minipillen? Jeg begynte på den ca 3måneder etter fødsel og fullammer, men luerer på å slutte på den nå da jeg ikke har fått tilbake mensen enda. Og vi vil prøve på en til løpet av sommeren, så vi kanskje kan få et vårbarn neste år ;)
Går ikke på noe som helst. Tåler ingen prevensjon, så jeg måler temp hver mrg.
 
Back
Topp