Når fikk du første menstruasjon ved fullamming?

Jeg ammer enda, han er 7,5 mnd og fortsatt ikke fått mensen tilbake :)
 
Jeg fikk tilbake allerede seks uker etter fødsel, og har fullammet hele tiden.. Kjedelig, da jeg hadde håpet å slippe unna litt lenger, men greit at kroppen blir seg selv igjen også da forsåvidt.
De samma fick eg 6 uker efter fødsel med begge 2. Er spent me nr 3 men de kommer væl sikkert på samma tid igjen
 
etter mitt første svangerskap fikk jeg ikke mensen tilbake før etter nøyaktig ni måneder med full amming, men det er så forskjellig fra person til person, med nr 2 fikk jeg ikke tilbake mensen før etter 7 måneder, nr 3 gikk det 8 måneder, å nr 4 fikk jeg den tilbake etter bare 3 måneder så det er veldig forskjellig hvordan kroppen kan reagere.
 
Fullammet min første til 6 mnd, fikk tilbake mens etter 6 1/2 måned.
 
Fikk tilbake mens etter 8 mnd. Det er ca en mnd siden. Ammer fremdeles dag og natt :)
 
Fikk den tilbake ved 6 uker etter fødsel på begge mine barn. Så får nok det denne gangen også. Amming er ingen garanti for at mensen uteblir :)
 
Fullammer, han er 6 mnd nå og ingen mensen enda :) siden han nekter alt av mat og smaksprøver blir det vel fortsatt fullamme en stund til og ingen mensen :p
 
11 mnd. Altså, fullammet ikke i 11 måneder da, han får fast føde ved siden av pupp ;) Er i allefall ikke tilbake til vanlig syklus, er allerede 13 dager over vanlig sykluslengde, og el har ennå ikke kommet...
 
Ved 7 mnd med begge barna.
Fullammet fremdeles i den alderen bortsett fra 2-3 ts med grøt.
 
Etter 11 uker! :eek: Fullammet til 4 mnd og 1 uke, da begynte vi litt med grøt også.
 
Jeg har hatt menssmerter i to dager nå... den er tydeligvis på vei. :p
 
Med førstemann fikk jeg den ikke før et par uker jeg sluttet å amme, og da var han akkurat fylt 1 år. Med andremann fikk jeg den da han var 6 mnd, og vi fullammet i 4 mnd, og ammet fremdeles masse da mensen kom.
 
Har ikke fått den tilbake ennå, det er 8 mnd siden fødsel. Ammer mye om nettene nå :-/
 
Jeg fikk første menstruasjon omtrent 6 uker etter fødsel med første barn til tross for fullamming, men den var ikke jevnlig i det hele tatt etter det. I løpet av det første året hadde jeg bare hatt tre menstruasjoner.
 
Back
Topp