Når fikk du første menstruasjon ved fullamming?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Kanskje ikke helt riktig forum men...
Det er 11 uker siden fødsel og det kjennes ut som kroppen går tilbake til gamle rutiner. Er ikke det litt tidlig når man fullammer?
 
Jeg fikk tilbake allerede seks uker etter fødsel, og har fullammet hele tiden.. Kjedelig, da jeg hadde håpet å slippe unna litt lenger, men greit at kroppen blir seg selv igjen også da forsåvidt.
 
Husker ikke helt, rundt 5-6 mnd tror jeg. Hadde noe jeg trodde var mensen rundt uke 10, men så ikke noe mer til det, så var kanskje siste rest av renselsen.
 
Tror den er på vei nå.. Hadde noe som kan likne på ELslim for en liten stund siden, og nå ser det ut som litt spottingpå vei. Hun er 11 uker, og jeg fullammer (lite nattamming, omdet har. Noe å si...)
 
Jeg fikk den tilbake 4,5 mnd etter fødselen.
 
Tror den er på vei nå.. Hadde noe som kan likne på ELslim for en liten stund siden, og nå ser det ut som litt spottingpå vei. Hun er 11 uker, og jeg fullammer (lite nattamming, omdet har. Noe å si...)
Samme her.. virker som jeg har hatt eggløsning nå. Blææ.. hadde håpet det skulle ta lang tid.
 
Samme her.. virker som jeg har hatt eggløsning nå. Blææ.. hadde håpet det skulle ta lang tid.

Vet søren ikke hva det her er jeg.. Rester fra renselsen? Men sluttet å blø etter 4 uker, altså for 7 uker siden. Svak spotting/slim.. Jaja, greit vi ikke har vært superaktiv på sengegøy da, iom at jeg ikke har orket å starte på p-piller enda :p
Sånn om det er EL liksom.. Trenger ikke bli så tett :D
 
Kanskje ikke helt riktig forum men...
Det er 11 uker siden fødsel og det kjennes ut som kroppen går tilbake til gamle rutiner. Er ikke det litt tidlig når man fullammer?
Fikk etter 11 uker faktisk. Er ingen fasit. :)
 
2 ganger har jeg fått den i uke 5-7 etter fødsel.. Nå er minste 5 mnd og har enda ikke sett noe til den.. Fullammet alle gangene
 
Har ikke fått den tilbake enda! Snart 5 måneder siden fødsel :D
 
Amming har ingenting å si.
Jeg fullammet til 6mnd, og delammer fremdeles, og har akkurat fått tilbake mensen.
Sønnen min er 9 mnd.
 
Min lille er 12 uker og 5 dager i dag. Fullammet frem til han var ca. 7 uker og etter dette pumpet jeg til nesten hvert eneste måltid frem til han var ca. 9 uker. Fikk mensen for første gang etter fødselen for 4 dager siden.
 
Fikk noe jeg trodde var mens rundt 8 uker etter, så var det stopp. Har kommet igjen nå, og nå er jeg ganske sikker. Frøkna er 4 mnd.
Hun har hele tiden sovet natta gjennom.

De sier vel at fullamming fungerer som prevensjon, med visse kriterier. Som f.eks at man ammer jevnt hele døgnet. Om det går over 6 timer mellom ammingene kan man visstnok ikke stole på det, og her sover hun 9-12 timer på natta uten mat
 
Back
Topp