Når fikk du første mens etter MA?

Babydrømmernr2

Flørter med forumet
:confused004Hei,
Fortsatt fokusert på MA og tiden etter det. Dere som har gjennomgått dette når fikk dere første mens og eventuelt hva var din hcg nivå hvis du målte på blodprøve ved første mens? Jeg har hcg på 23 idag på cd26 etter abort, så lurer på om mensen kan komme før hcg er sunket til under 5?

:confused004Hei,
Fortsatt fokusert på MA og tiden etter det. Dere som har gjennomgått dette når fikk dere første mens og eventuelt hva var din hcg nivå hvis du målte på blodprøve ved første mens? Jeg har hcg på 23 idag på cd26 etter abort, så lurer på om mensen kan komme før hcg er sunket til under 5?
Jeg fikk mens på cd38 når jeg hadde forrige MA og da målte jeg under 5hcg cd33. Når jeg målte hcg cd24 var det forhøyet. Går gjennom en ny MA nå og er kun på cd2 men er spent på hvor lang tid det tar denne gang.

Etter en medisinsk abort (ikke levedyktig foster) i uke 15 tok det ca. 6 uker før mensen kom tilbake. Fikk da eggløsning 2 uker etter det. Ved min første SA (uke 5) kom eggløsning på CD16. Da hadde jeg under 10 i HCG. Ble gravid på denne, men ble en ny runde med blødninger 5+5 ca. Venter på eggløsning igjen nå… og blodprøveresultater fra HCG-prøve.

Back
Topp