Når fikk du el på letrozol?

IMG_20170522_073134.jpg
Tok en ny test i går kveld. Mere synlig strek enn bare skyggestrek,MEN veldig svak.Tok ny med morgen urin. Helt lik! Nå tror jeg ikke disse testene er de beste dialab. Får invisterte i en cb tror jeg.
Men slik jeg leser den er den positive???? Er 16dpo nå, og ingen mensVis vedlegget 225955
 
Så gøy å høre at jeg er heldig med noe oppi denne teite prøvinga :p krysser fingrene og tærne for at eggene dine slipper asap :)
Hehe ja ikke sant! Er ikke så ofte det desverre :p Ja nå må det snart skje noe altså, begynner å miste tålmodigheten :p
 
Tusen takk alle dere.
Har ikke helt gått opp for meg enda..:oops: blinkskudd på første runde med letrozol... Jeg ble egentlig anbefalt ivf grunnet tett eggleder, andre eggleder arrvev, dårlig egglager. AMH 4, og begynner å bli eldre
 
Vis vedlegget 225956 Tok en ny test i går kveld. Mere synlig strek enn bare skyggestrek,MEN veldig svak.Tok ny med morgen urin. Helt lik! Nå tror jeg ikke disse testene er de beste dialab. Får invisterte i en cb tror jeg.
Men slik jeg leser den er den positive???? Er 16dpo nå, og ingen mensVis vedlegget 225955
Der er det jo en fin strek :-D
 
Er nå 5+ 3? Har begynt å blø. Begynte å blø når jeg var i byen. Rødt blod. Ca en teskje kanskje. Fikk jo panikk og løp til kontoret til gynekologen min. Fikk kommet inn på ultralyd. Her ser han bare en fin tykk slimhinne. Ingen plommesekk eller antydning til foster. Heller ikke på eggstokkene. Har blødd bittelitt etterpå og kom også litt blod på ultralyd apparatet. Har nå tatt hCG blodprøve, og skal ta nye om noen dager.. Har ikke kommet ut noen klumper heller.

Noen med erfaring???
Ser jo ut som det går eller har gått filleveien.
 
Er nå 5+ 3? Har begynt å blø. Begynte å blø når jeg var i byen. Rødt blod. Ca en teskje kanskje. Fikk jo panikk og løp til kontoret til gynekologen min. Fikk kommet inn på ultralyd. Her ser han bare en fin tykk slimhinne. Ingen plommesekk eller antydning til foster. Heller ikke på eggstokkene. Har blødd bittelitt etterpå og kom også litt blod på ultralyd apparatet. Har nå tatt hCG blodprøve, og skal ta nye om noen dager.. Har ikke kommet ut noen klumper heller.

Noen med erfaring???
Ser jo ut som det går eller har gått filleveien.
Det sies vel at det er altfor tidlig for å se noe på ul før rundt uke 6(??) Veldig usikker nå altså, men noe i den duren iallefall. Jeg har ikke noe erfaring, men skal du på ul igjen? Du får jo iallefall sett om det er stigning med blodprøvene :) Sender deg en klem og krysser fingrene for at der er helt uskyldig ❤️
 
Cd 17 og 18 :)
 
CD 17 i dag og ingen el i sikte enda..tydeligvis forskjellig fra pp til pp. Har du hatt el?
 
CD 18 denne runden :) Så 16-18 er hva som er normalt for meg
 
CD 17 i dag og ingen el i sikte enda..tydeligvis forskjellig fra pp til pp. Har du hatt el?
Har ikke sett denne før nå :eek: Men tipper jeg har el enten i dag eller i morgen, er på dag tre med positive tester, så håper den snart blir negativ igjen, og at egget faktisk slipper!
 
Dag 5 med positv el test nå, blir gal snart...
 
Dag 5 med positv el test nå, blir gal snart...

Vurdert å tempe? :) For min del ble jeg mer avslappet da tempen gav meg svar på hva du lurer på
 
Back
Topp