Når fikk du 3+ på Clear blue med ukeindikator

gulstol

Blir kjent med forumet
Testa med Clearblue med ukeindikator 4+4 og fikk 1-2 uker. Prøvde igjen 6+1 og fikk 2-3 uker. Burde ikke denne vært på 3+ nå? Bør jeg være bekymret? Har legetime neste uke, i all hovedsak fordi jeg går på medisiner, men bør jeg utrykke bekymring for dette også?

Edit: 6+3 og fortsatt 2-3.....

Når fikk du 3+ på Clearblue ukeindikator?
 
Last edited:
Selv hadde jeg nok her stilt spørsmål til legen og forklart. Forhåpentligvis så er det noe galt med testen du tok, eller at el var seinere enn du har tenkt. Men står vell 3+ når en er 5 uker eller mer på vei om jeg skjønte det riktig.
 
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+1. Men vet ikke heeeelt hvor mye man skal stole på sånne digitale tester. Du kan jo uansett høre med legen din når du uansett har time.
 
Fikk 3+ når jeg var 5+2. Vet ikke nøyaktig når det switcha da, for hadde kun brukt strimler de siste dagene før den.
 
Testa med Clearblue med ukeindikator 4+4 og fikk 1-2 uker. Prøvde igjen 6+1 og fikk 2-3 uker. Burde ikke denne vært på 3+ nå? Bør jeg være bekymret? Har legetime neste uke, i all hovedsak fordi jeg går på medisiner, men bør jeg utrykke bekymring for dette også?

Når fikk du 3+ på Clearblue ukeindikator?
Det øker jo åpenbart da, så kan jo være det stiger tregt hos deg bare? Varierer jo veldig hva hcg ligger på har jeg sett i gruppa her:D
 
Det øker jo åpenbart da, så kan jo være det stiger tregt hos deg bare? Varierer jo veldig hva hcg ligger på har jeg sett i gruppa her:D
Joda, det tenker jeg også - men i forrige graviditet steg det raskere:nailbiting:
 
Fikk 3+ 5+1, men så har jeg og lest de som har målt hcg på over 2000 og alikavel bare fått 2-3, så ville ikke stolt på testene i forhold til om hcg stiger eller ikke :) er man bekymret så er det beste å måle hcg med to dagers mellomrom hos lege :Heartred
 
Fikk 3+ 5+1, men så har jeg og lest de som har målt hcg på over 2000 og alikavel bare fått 2-3, så ville ikke stolt på testene i forhold til om hcg stiger eller ikke :) er man bekymret så er det beste å måle hcg med to dagers mellomrom hos lege :Heartred
Satser på at hcg stiger, bare at det gjør det litt sakte :oops:
 
Fikk 3+ 5+0.
 
Jeg er 6+3, men fikk 2-3 i dag også :nailbiting: Men jeg bare satser på at eggløsning var noen dager sen denne mnd., og at det bare stiger litt sakte. Godt å høre at flere fikk 3+ sent, for det virker som at alle får det så tidlig :oops:
 
Jeg er 6+3, men fikk 2-3 i dag også :nailbiting: Men jeg bare satser på at eggløsning var noen dager sen denne mnd., og at det bare stiger litt sakte. Godt å høre at flere fikk 3+ sent, for det virker som at alle får det så tidlig :oops:
Det kan være det :) Har mye å si hvor konsentrert urinen er også.
 
Edit: nesten ett år etterpå ligger jeg nå med en 3 mnd gammel baby på brystet:Heartblue
 
Back
Topp