Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+0 eller 5+1 idag. Har ikke våget og testa enda, har bare en digital igjen og hadde håper at den rakk til 3+ og vil slippe og bruke mer penger på testerHei, jeg fikk det i dag faktisk 5+3 og urin nr 3 iløpet av dagen.
Har du fått det enda?
Da ville jeg tatt strimmelen først og så tatt den digitale på julaften jeg med viten om at det kanskje ikke står 3+Jeg er 5+0 eller 5+1 idag. Har ikke våget og testa enda, har bare en digital igjen og hadde håper at den rakk til 3+ og vil slippe og bruke mer penger på tester
Testa du før det og fikk 2-3? Jeg lurer på om jeg vil vente til lørdag og håpe det blir en fin ting på julaften men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Har en strimmel igjen da.
Ja jeg gjør det! Takk for tipsDa ville jeg tatt strimmelen først og så tatt den digitale på julaften jeg med viten om at det kanskje ikke står 3+
Kanskje det faktisk står 3+....
Nå har ikke jeg skrevet ned det selvfølgelig for jeg er et surrehue men jeg tror jeg tok CB digital for ca 8 dager siden og da sto det 1-2. Kanskje 10 dager også.
Men så har jeg tatt strimmel og den ble så sterk og da bestemte jeg meg for at jeg lar det gå et par dager så kjøper jeg digital. De er jo svindyre!!
Takk Jeg får ta en test neste uke, nå har jeg ikke mer tester og butikkene er stengt noen dager. Så da ‘’slipper jeg’’ å teste noen dager./sniker
Jeg fikk 2-3 på 5+4 til og med denne gang. Da var jeg tomt for digitale, men fikk 3+ på 6+1 da.
(Forrige svangerskap fikk jeg på 5+3)
Takk Jeg får ta en test neste uke, nå har jeg ikke mer tester og butikkene er stengt noen dager. Så da ‘’slipper jeg’’ å teste noen dager.
Nei blir veldig stressa, for en aner jo nada om hcg stiger. Haha.Hjelper liksom ikke å lese om dem som fikk 3+ på 4+6, når man selv er av dem som er litt trege på hCGet
Men det kan altså gå ganske så tregt!
Ja Okay, da er vi nok ganske like.Jeg testet 2-3 på 5+2 nå
Du har helt rett, best og ikke sammenligne. Det viktigste er at testene øker. Jeg er litt bekymret for at det ikke er noe akkuratt nå for føler meg utrolig lite gravid. Puppene er ikke ømme lengre og tisser ikke mye. Så blir selvsagt litt bekymret,Jeg fikk 3+ da da jeg var 5+1 denne gangen her, men tipper jeg kunne fått det et par dager før basert på strimlene. Jeg har dog alltid hatt veldig høy hcg som gravid tidligere.
Sånt er så ulikt fra person til person, så det er best å ikke la seg bli bekymret eller sammenligne seg med andre.
Tisser man så mye såpass tidlig som vi er da?Du har helt rett, best og ikke sammenligne. Det viktigste er at testene øker. Jeg er litt bekymret for at det ikke er noe akkuratt nå for føler meg utrolig lite gravid. Puppene er ikke ømme lengre og tisser ikke mye. Så blir selvsagt litt bekymret,
Får ta en test imorgen og se hva den sier.
Jeg har gjort det, men ikke nå lengre.Tisser man så mye såpass tidlig som vi er da?