Når fikk du 2-3 på clearblue?

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Av ren nysgjerrighet, når fikk dere 2-3 på clearblue ukesindiaktor? For to dager siden viste den 1-2 uker. I dag så babyplan sin test slik ut (ikke tidligtest). 16 dpo nå :) Har så lyst å teste med clearblue på nytt, men så kjedelig å teste for tidlig :hilarious: 4+0 i dag
IMG_8424.jpeg

Om du er 16dpo er du vel 4+2.

Jeg tror jeg var 4+2 eller noe da jeg fikk 2-3.

Det varierer.. jeg var 4+5 16DPO.

Man er 2+0 ved EL. Men om du beregner etter mens, så blir det jo selvsagt litt fra eller til. Men da vet man jo at man gjerne blir flyttet litt tilbake f.eks

Man er 2+0 ved EL. Men om du beregner etter mens, så blir det jo selvsagt litt fra eller til. Men da vet man jo at man gjerne blir flyttet litt tilbake f.eks
Frem til OUL brukes jo menstermin.. Så ja, jeg forventer å bli flyttet tilbake noen dager. Ikke at det har story å bety. Jeg har blitt flyttet tilbake med alle mine barn og de to siste har kommet 2 uker før termin.. Dette er forøvrig første gang jeg har visst når EL har vært..

Frem til OUL brukes jo menstermin.. Så ja, jeg forventer å bli flyttet tilbake noen dager. Ikke at det har story å bety. Jeg har blitt flyttet tilbake med alle mine barn og de to siste har kommet 2 uker før termin.. Dette er forøvrig første gang jeg har visst når EL har vært..

Jeg har hatt ivf på de to siste, men med nr2 så hadde jeg ikke EL før type.. dag 18 eller senere. Jeg synes selv det er demotiverende å bli satt tilbake, så jeg heller bare forskjøv "mensdato" hos jm. ("Jeg hadde eggløsning *da*, så estimert dag for mens blir da *Dato*.").
Men det er jo bare fordi jeg ikke liker at det blir feil :hilarious:
Type, 'okei, da er du 10+2 i dag..', også VET jeg jo at jeg egentlig bare er 9+6, f.eks. Gir meg litt systemkræsj :hilarious:

Men joda. 16dpo er du jo egentlig 4+2, uansett. Men estimert etter mens blir det jo fort +/÷ noen dager, ja. :)

Tror jeg var sen med å få 2-3, ca 5 uker. 3+ fikk jeg uke 6 eller 7. Ting skjedde sent :hungover:

Back
Topp