Når fikk du 2-3 på clearblue?

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Jeg fikk 1-2 når jeg var 3+3 og lurte på når jeg skal ta neste for å se om jeg får 2-3 :)

Testet to dager over IKM og fikk 2-3 :) testet igjen 6 dager etterpå og fikk 3+ :D begge gangene testet jeg på ettermiddagsurin.

Lurer på om jeg skal ta en cb digital i morgen på ikm og se om jeg får 2-3, evt vente ett par dager til, blir jo så skuffa om den fortsat viser 1-2 :p

Fikk 2-3 på CB i dag. I følge egne beregninger er jeg 4+5

En ting jeg har lært er og aldri stresse over når de kommer :) For alle har så forskjellig hcg nivå til forskjellige tider :)

Jeg fikk det igår 4+4, men om jeg hadde fått det før det vet ikke jeg :)

Jeg fikk 1-2 dagen før ikm. Testa igjen i dag, 2 dager etter IKM, fortsatt 1-2... Kjedelig.. Håper ikk det er et dårlig tegn..

Jeg fikk 1-2 dagen før ikm. Testa igjen i dag, 2 dager etter IKM, fortsatt 1-2... Kjedelig.. Håper ikk det er et dårlig tegn..
Tror ikke du skal bekymre deg. Jeg fikk 1-2 når jeg var 3+3, og hadde da 25 i hcg. fikk målt hcg 4+1 som var 105 (helt normalt 15 dpo, middelverdien den dagen er 59), dvs at jeg tidligst hadde fått 2-3 på digital 17 dpo (4+3) om man ser på dobblingstiden av hcg. Gi det noen dager til så viser den nok 2-3 :)

Back
Topp