Når fikk dere 3+ på testen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg var 5+1, men testet ikke med digital med ukesindikator før det, så vet ikke om den kunne blitt 3+ tidligere
Det var tidlig, kanskje det er toI går, da var jeg 4+4 i følge mine beregninger. Jeg fikk også 2-3 når jeg var 3+5.
Hvor lang syklus har du?
Jeg tror jeg er 5+1 i dag, men usikker på om jeg tør teste i morgen eller om jeg skal vente til fredagen. Jeg er litt usikker på når EL var.
Når fikk dere 3+ på testen?
Vet lissom ikke hvor vanlig eller uvanlig det er, men bare glad hcg stiger Alle barn ønskes velkommen med kjærlighet, men tenker at det egentlig holder med en av gangen...heheDet var tidlig, kanskje det er to
Jeg er også 4+6 i morgen. Er såå spent, føler på en måte jeg ikke greier å slappe helt av før jeg ser 3+Tar ny digital i morgen tidlig Håper på 3+, men tror nok jeg må vente noen dager ekstra.. 4+6 i morgen. Sist fikk jeg 3+ da jeg var 5+1 tror jeg.
Jeg er også 4+6 i morgen. Er såå spent, føler på en måte jeg ikke greier å slappe helt av før jeg ser 3+
Gratulerer så mye
Gratulerer så mye