Når fikk dere vite kjønn?

Saga94

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei! Jeg har ultralyd i uke 13+1. Er der noen som har opplevd å få vite kjønn så tidlig? :)

Hei! Jeg har ultralyd i uke 13+1. Er der noen som har opplevd å få vite kjønn så tidlig? :)
Med guttungen var jeg på TUL når jeg var 12+6. Da sa han at han var 99% sikker på at det var gutt. På OUL kunne de bekrefte gutt :happy:

Hadde time 13+1 hos jm og ble satt frem til 14+0. Så tyyydelig at det var en gutt, og det var det :D

Jeg var på ul i uke 14 sist gang, og da tippet hun jente. Det viste seg å være feil.

12+3 var jeg på UL med sønnen min, da var hun ganske sikker på at det var en gutt, selv om hun ikke kunne garantere det. Men det var gutt :)

Her er et av ul-bildene vi fikk da jeg var 14+0 :hilarious: (Bildet er altså tatt nedenifra, mellom bena) Glad vi ville vite kjønn den gangen, for der var det liksom ikke så mye tvil, sa ultralyd-jordmora:hilarious: Mye mulig det er lettere å se om det er gutt da.

Vedlegg

• 55478D56-0A47-4AA1-84B8-55C74386D914.jpeg
    55478D56-0A47-4AA1-84B8-55C74386D914.jpeg
    355,7 KB · Visninger: 28
Wow! Vennina mi som er 15 uker på vei fikk ikke vite det denne uka, så tenkte jeg garantert ikke får vite det i uke 13.. men kanskje der er håp da ❤

Wow! Vennina mi som er 15 uker på vei fikk ikke vite det denne uka, så tenkte jeg garantert ikke får vite det i uke 13.. men kanskje der er håp da ❤

Det kommer nok veldig an på den personen du er på ultralyd hos og hvordan den lille ligger :)
Men du burde vært rundt 13 uker eller mer så 13+1 blir bra. Jeg var faktisk på oul i uke 18 en gang hvor jordmor ikke klarte å se kjønn så det er aldri noen garanti for at man får sett det. Selv om de fleste kn få se på oul da ;)

Fikk ikke vite før OUL i uke 17. De ville ikke tippe kjønn i uke 12 når jeg var der. Det kunne enten være en snopp eller store kjønnslepper :hilarious: Nå skal jeg 12+4 så forventer ikke å se noe nå heller :)

Back
Topp