Når fikk dere synlig mage med bakovervendt livmor?

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Når fikk dere synlig mage dere som vet at dere har bakovervendt livmor? Jeg skal være ca. 10+2 idag og verken ser eller merker noe forskjell på magen. Prøver å kjenne litt etter men kjenner ingenting. Lurer også hvor mye dere gikk opp i vekt første trimester? Jeg har foreløpig ikke gått opp noe, muligens bittelitt ned.

Når fikk dere synlig mage dere som vet at dere har bakovervendt livmor? Jeg skal være ca. 10+2 idag og verken ser eller merker noe forskjell på magen. Prøver å kjenne litt etter men kjenner ingenting. Lurer også hvor mye dere gikk opp i vekt første trimester? Jeg har foreløpig ikke gått opp noe, muligens bittelitt ned.

Gikk ikke opp noe særlig før uke 24, men hadde oppblåst mage fra uke 8, og mer fra uke 12. Ordentlig babymqge fra uke 15. Jeg er kort og har kort overkropp/lange bein. Det har kanskje mer å si. Er du 175 og har lang overkropp så vil det ta lenger tid før magen kommer.

Gikk ikke opp noe særlig før uke 24, men hadde oppblåst mage fra uke 8, og mer fra uke 12. Ordentlig babymqge fra uke 15. Jeg er kort og har kort overkropp/lange bein. Det har kanskje mer å si. Er du 175 og har lang overkropp så vil det ta lenger tid før magen kommer.
Jeg er også kort! Når du sier ordentlig babymage i uke 15 betyr det også at andre folk kan se det eller mest at du merket det selv? Jeg lurer litt på når jeg må fortelle folk. Vurderer å vente til OUL, men vet ikke om magen allerede er veldig stor da :shy:

Ordentlig babymage (altså ikke bare oppblåst) fra uke 14/15 ca. Muligens litt før, men første magebilde er tatt da :) uke 31 og gått opp 2kg totalt, ingenting i første trimester.
Men har ikke hørt at bakovervendt livmor skal ha noe å si. De nevnte det ved første ultralyd, men aldri siden :)

Jeg er også kort! Når du sier ordentlig babymage i uke 15 betyr det også at andre folk kan se det eller mest at du merket det selv? Jeg lurer litt på når jeg må fortelle folk. Vurderer å vente til OUL, men vet ikke om magen allerede er veldig stor da :shy:

Det var sånn at andre så det. Men det er veldig individuelt når magen kommer, kan påvirkes av hvor trente magemuskler du har også :)

Bakovervendt livmor kjente magen komme i uke 16. Den var synlig for alle andre i 5.måned. Var faktisk på et jobbintervju når jeg var 6.måneder på vei, og de så aldri magen. Jobbet hardt for å skjule også da. Jobben ble min :happy:

Fikk mage fra uke ti på alle tre. Veldig synlig allerede uke 12. Har bakovervendt livmor, men vet ikke om det skal ha noe og si i forhold til magestørrelse? Tenker mer at kroppsfasongen spiller en rolle her. Jeg er kort og tynn/normalvektig så bærer veldig "utenpå", flere jeg kjenner som er lange har fått mage senere. Så det er nok veldig individuelt. :-)

Mener jeg begynte å få antydning til mage i uke 15/16 med nr 1, og den var godt sykelig for andre fra rundt uke 19/20. Med nr 2 begynte jeg å se antydning til mage rundt uke 12-13, men kunne nok fint ha skjult den i uke 16 om jeg hadde prøvd. Var godt synlig fra uke 17-18 for andre.
Legger ved bilder fra nr 2, så kan du selv se.
Jeg er kort i overkroppen og lang i beina forresten.
Fikk vel opp ca 2-3 kg første trimester, hadde ingen kvalme, men ulvehunger.

GOBFilter20190113103720.jpg
GOBFilter20190203233357.jpg
GOBFilter20190217125517.jpg

Uke 15-16 gav jeg opp å bruke vide klær og skjule magen :) Jeg er lav, vet ikke om det har noe å si :)

Fikk mage fra uke ti på alle tre. Veldig synlig allerede uke 12. Har bakovervendt livmor, men vet ikke om det skal ha noe og si i forhold til magestørrelse? Tenker mer at kroppsfasongen spiller en rolle her. Jeg er kort og tynn/normalvektig så bærer veldig "utenpå", flere jeg kjenner som er lange har fått mage senere. Så det er nok veldig individuelt. :)

Var det noe galt med innlegget/svaret mitt siden du trykket "tommel ned"? :)

Med første fekk eg litt mage i veke 24. Men mange trudde eg berre var gått litt opp i vekt, så ikkje fin og tydeleg babymage. No er eg 15 veker på veg med nr 2, ingen mage enda, men ganske sikker på at den er rett rundt hjørnet. Gått opp 2-3 kg.

Back
Topp