Når fikk dere positiv test?

håpersååinderlig

Flørter med forumet
Hei!:Heartpink

Jeg er i min første prøverunde og kjenner jeg er spent allerede!:dead:

Jeg er ca 6/7 dager etter eggløsning nå, og prøver å holde ut – men har kjøpt inn Clearblue Ultra Early og kjenner det klør i fingrene:p

Jeg er litt ny her inne og har ikke helt lært meg alle forkortelsene dere bruker enda, så bær litt over med meg <3

Så – når fikk dere positiv test? Og var det med sånne tidlige tester eller vanlige?

Last edited:
Jeg fikk svaaakt positiv 6 dpo( dager etter eggløsning) på tidligtest. Kunne like godt vært skygge. 9 dpo var den så tydelig at jeg ikke var i tvil, og da var det også svak strek på vanlig test :happy:

Jeg testet masse og elsket det. Andre har det best med å vente. Men har du bare en test hadde jeg nok ventet til iallfall 10 dpo:)

Jeg er ca 6/7 dager etter eggløsning nå, og prøver å holde ut – men har kjøpt inn Clearblue Ultra Early og kjenner det klør i fingrene:p

Jeg er litt ny her inne og har ikke helt lært meg alle forkortelsene dere bruker enda, så bær litt over med meg <3

Så – når fikk dere positiv test? Og var det med sånne tidlige tester eller vanlige?
Jeg har fått positiv test 9 og 10DPO (days past ovulation) både med tidlig og vanlig test fra babyplan. Dette er jo ganske tidlig, mange får ikke positiv test før noen dagere senere. Så hvis du skal ta bare en test, ville jeg ventet til nærmere dato for mens, for å være sikker på resultatet :)
Krysser fingrene for positiv test :love017:Heartred

Tusen takk for svar (og for forklaring av forkortelser:cool:). Da er det jo faktisk håp om å kanskje få positiv test snart hvis det er noe der inne. Jeg har 6 stk, så er godt forberedt :joyful:

Skjønner at folk blir hekta på testing, for det er utrolig spennende. I hvert fall i starten…:shy::Heartred

Tusen takk for svar (og for forklaring av forkortelser:cool:). Da er det jo faktisk håp om å kanskje få positiv test snart hvis det er noe der inne. Jeg har 6 stk, så er godt forberedt :joyful:

Skjønner at folk blir hekta på testing, for det er utrolig spennende. I hvert fall i starten…:shy::Heartred
Her inne vil du finne folk som testa positivt 6dpo og andre som ikkje fekk positiv før 13dpo, ytterpunktene er vell heller meir sjeldne. Dei aller aller fleste får positiv 10-11dpo❤️ mange av oss tester kvar dag fra ca 7-8dpo.
det finnes ein tråd Med forkortelsene forklart her, den er god å ha ;) og velkommen inn hit, ein fantastisk plass å være :love017

Har alltids fått sen positiv test 12 dager etter eggløsning (12 dpo). Brukt makesure sine, liker dem best. Tatt digital clear blue når jeg har fått positiv for å være mer sikker

Spennende!!! Ja, man blir hekta på testing, det er veldig spennende og DYRT :hilarious:Anbefaler å bruke strimler hvis du skal teste mye, blir litt billigere :joyful:
Jeg selv bruker babyplan sine strimler og er veldig fornøyd, vet at noen få får skyggestreker på disse, men har ikke opplevd det selv.

Jeg fikk positiv 9 dpo med førstefødte, 10 dpo med andremann og denne gangen 12 dpo. Da har det vært veldig svak strek alle gangene, så vidt synlig. :)

Back
Topp