Når fikk dere positiv test ?

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
Når fikk dere positiv test? Er bare 8dpo og veldig utålmodig prøvde en test men negativ:(

Tror det tidligste har vært 11 dpo. Testet positivt en gang på 12 dpo med digital test, og hadde ikke da testet på 3-4 dager, så vet ikke hvor tidlig det kunne ha blitt. strimmeltesten først den dagen var tydelig, men ganske svak.

10dpo, men dog ultrasvak! Kunne likegjerne vært skyggestrek

9 dpo kveld, kunne jeg innbille meg noe.. først 10 dpo så jeg skikkelig antydning, men var veldig svakt. Kvelden 10dpo kunne jeg se strek.

Hvis det stemmer at EL var 13 Jan, så fikk jeg positiv 9DPO (22jan) uten tvil. Forventet mensen onsdag uka etter (27jan). Men eggløsning er litt usikker, forventet mens er mer sikker.

Fikk positiv el test tirsdag 2feb,så var litt spent :) men har verken kjent noe som kan tyde på at det har skjedd noe enda! Men får vel bare vente da,er så kjedelig spesielt siden jeg mister litt håpet for hver pp!! Men før bare prøve,videre om det ikke sitter :)

Denne gangen fikk jeg uuuber svakt positiv kvelden 8dpo. Det var så svakt at jeg måtte vrenge den for å se den med egne øyne. Streken ble synlig på bilde dagen etter.

Testet pos på ikm, fikk disse 3 :) Testet ikke før det, da jeg har blitt skuffet før. Hadde en magefølelse denne gangen, men valgte å vente likevel. :)

Vedlegg

• 4E6A73BA-9F4E-4947-86D7-6E76805D4FA2.jpeg
    4E6A73BA-9F4E-4947-86D7-6E76805D4FA2.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 1.323
Med fare for å kuppe tråden, ts - det er ikke meninga, men jeg lurer så fælt;
Når på døgnet tester dere? Leser at noen tester bedre på tisserunde nr2 på morgenen, noen på kvelden osv..
Og er feks ClearBlue digitaltest mer ømfintlig enn Babyplan vanlig graviditetsstrimmel?

8 dpo og 11 dpo

Med fare for å kuppe tråden, ts - det er ikke meninga, men jeg lurer så fælt;
Når på døgnet tester dere? Leser at noen tester bedre på tisserunde nr2 på morgenen, noen på kvelden osv..
Og er feks ClearBlue digitaltest mer ømfintlig enn Babyplan vanlig graviditetsstrimmel?
Går helt fint :) jeg har opplevd at babyplan slo senere ut en eBay testene på 11dpo var det så vidt jeg kunne skimte strek sist! Har opplevd at jeg har fått positivt på tisse runde 2:)

Går helt fint :) jeg har opplevd at babyplan slo senere ut en eBay testene på 11dpo var det så vidt jeg kunne skimte strek sist! Har opplevd at jeg har fått positivt på tisse runde 2:)
Takk for svar. :)
Ja. Flere sier at de opplever Babyplan som sen på strek.

Har før testet positivt 6 dpo, 8 dpo og 9dpo:) Denne gang testet jeg først svaakt positivt på kvelden 10dpo:rolleyes:

20210204_003945.jpg

Når begynner du å teste?:)

I forrige svangerskapet testa jeg positiv med babyplan sine, ved 9 DPO.:)

Når begynner du å teste?:)
Prøvde idag men Ingen tegn til noe,9dpo morgen! Men gikk tilbake på bildene mine,ser med babyplan fikk jeg ikke antydning til strek før 10/11 dpo selv i april med tvilling graviditet! Så får bare håpe litt til:)

Prøvde idag men Ingen tegn til noe,9dpo morgen! Men gikk tilbake på bildene mine,ser med babyplan fikk jeg ikke antydning til strek før 10/11 dpo selv i april med tvilling graviditet! Så får bare håpe litt til:)

Blir spennende å se de neste dagene:joyful:

Ingt i dag heller 10 dpo morgen ! Så tror egentlig det er kjørt,har aldri testet senere en 10 dpo :)

Jeg har aldri testet senere enn 9 dpo, så var så skuffet over det ikke klaffet denne pp, meeen prompet å feis i vei verre enn pumba fra løvenes konge- da visste jeg noe var på gang:hilarious: Så først 10 dpo på kvelden fikk jeg en svaakt positiv test:) Så egget fester seg forskjellig fra graviditet til graviditet:angel5 Håpet er ikke ute før TR kommer:)

Back
Topp