Når fikk dere positiv test? Er bare 8dpo og veldig utålmodig prøvde en test men negativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går helt fint jeg har opplevd at babyplan slo senere ut en eBay testene på 11dpo var det så vidt jeg kunne skimte strek sist! Har opplevd at jeg har fått positivt på tisse runde 2Med fare for å kuppe tråden, ts - det er ikke meninga, men jeg lurer så fælt;
Når på døgnet tester dere? Leser at noen tester bedre på tisserunde nr2 på morgenen, noen på kvelden osv..
Og er feks ClearBlue digitaltest mer ømfintlig enn Babyplan vanlig graviditetsstrimmel?
Takk for svar.Går helt fint jeg har opplevd at babyplan slo senere ut en eBay testene på 11dpo var det så vidt jeg kunne skimte strek sist! Har opplevd at jeg har fått positivt på tisse runde 2
Prøvde idag men Ingen tegn til noe,9dpo morgen! Men gikk tilbake på bildene mine,ser med babyplan fikk jeg ikke antydning til strek før 10/11 dpo selv i april med tvilling graviditet! Så får bare håpe litt tilNår begynner du å teste?
Prøvde idag men Ingen tegn til noe,9dpo morgen! Men gikk tilbake på bildene mine,ser med babyplan fikk jeg ikke antydning til strek før 10/11 dpo selv i april med tvilling graviditet! Så får bare håpe litt til
Ingt i dag heller 10 dpo morgen ! Så tror egentlig det er kjørt,har aldri testet senere en 10 dpoBlir spennende å se de neste dagene
Ingt i dag heller 10 dpo morgen ! Så tror egentlig det er kjørt,har aldri testet senere en 10 dpo