Når fikk dere positiv test?

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg sniker litt fra "før svangerskapet", siden jeg hadde ikm den 14 august men fremdeles ikke sett noe til tante rød enda.. Lurer derfor på når dere fikk positiv test? Testet senest i går med digital og den var negativ.. I går på morgenen var jeg sykt kvalm, men det var sikkert bare tilfeldlig... Har så lyst å komme inn hit til dere!!!

om jeg har regnet rett så var jeg 8dpo, men da var d bare så vidt streken vistes, måtte vippe på testen i skarpt lys:p men kan godt hende jeg er noen dager lengre på vei..

Har ikke helt skjønt dette med dpo jeg.. Men 2 dager etter forventet mens ihvertfall.. Sånn ca :) Nå har jeg hatt p-stav siden fødselen, så har vel ikke helt kontroll på syklus osv, men gikk ut fra 28dagers syklus.

Ja, ser jo at dere får positiv test fort.. Så regner med det bare er mensen som lar vente på seg her, syntes bare det er så merkelig at den uteblir så lenge.. Men er sikkert fordi jeg tenker for mye på det :p

Ja, ser jo at dere får positiv test fort.. Så regner med det bare er mensen som lar vente på seg her, syntes bare det er så merkelig at den uteblir så lenge.. Men er sikkert fordi jeg tenker for mye på det :p
Det er jo ikke alle som tester tidlig, noen får ikke positiv test før i uke seks :p

Jeg testet positiv med sann test med strek 1 dag før ikm.. Men den digitale slo seg ikke ut før 1,5 uker etter forventet mens... fikk "ikke gravid" på 4 tester... Men de med strek viste svak strek hele veien.. Men brått etter 1,5 uke ble den digitale også positiv. Snodige greier..

relativ sterk (men svakere enn kontrollstrken 9 og 10 dpo, og sterkere enn kontrollstreeken 12 dpo, så sterk at kontrollstreken ble svak ved IKM

det var slike ebaytester

fikk også GRAVID 1-2 på 9dpo <3

Her var det veldig svak 11dpo men min venninne fikk ikke positiv test før i uke 7.. Det hører vel med til de sjeldnere historiene men det er jo noen som produserer hcg sent. Lykke til:)

Jeg fikk på 14 dpo. Men prøvde ikke før heller så.. Veldig uventet :)

Back
Topp