når fikk dere positiv test?

linder06

Andre møte med forumet
Nå er det fire dager til jeg skal ha mens, har veldig lyst å teste i morgen tidlig. Når testet dere positivt?

Tok ikke å testet før jeg var 5 dager over mens (pga forrige syklus gikk jeg 1,5 uke over og negativ test).. da var den VELDIG positiv! Var da 4+5 uker på vei!:)

Det står på testen at man kan teste 4dager før, men det er vel lite sannsynlig at den slår ut allerede da. bare lurte om det var noen som hadde testet før mens og fått positiv?

testet positivt seks dager før...

Testet negativ 12dop, og positiv på IKM... :)

Jeg testet positiv 1-3 dager før ikm. Eller 13 dpo kan du også si.
Var ikke helt sikker på når den var ettersom jeg nettopp hadde sluttet med pilla og bare hatt en syklus på 31 dager før jeg ble gravid :)

Testet svakt positivt 3 dager før ikm :)

Jeg testet fire dager før både denne og forrige gang. Forrige gang ble testen positiv med en gang, mens denne gang trodde jeg det var en skyggestrek så måtte ta en ny dagen etter ;)

Tok test 2 dager etter jeg ikke fikk mensen , var negativ. Dårlig erfaring med de hjemme testene. Hehe. Ventet 2 uker , så gikk jeg til legekontoret med en urinprøve og da var den positiv ;-) Håper det går fint denne ganen siden jeg bare har en gleder igjen og hatt en spotanabort før sommeren. Krysser alt jeg har ;-)

Jeg testet positivt 2 dager før ventet mens. Jeg testet også 3 dager før, men den testen virket ikke (den tok ikke opp noe urin). Litt variabel kvalitet på disse billig-testene... :-/

Back
Topp