Når fikk dere mensen tilbake?

Mg93

Flørter med forumet
Noen her som har fått mensen igjen etter fødsel? Evt. Når fikk dere ved tidligere svangerskap?

Venter enda på min... Lille kom med akutt keisersnitt og har fullammet frem til nå når jeg har smått begynt å gi grøt.
 
Fikk min for noen dager siden :-( omtrent akkurat når han ble 6 mnd :p jeg fullammer enda , han får litt smaks prøver
 
Fikk min for noen dager siden :-( omtrent akkurat når han ble 6 mnd :p jeg fullammer enda , han får litt smaks prøver
Veldig deilig å ikke ha mensen da x) men fint å få bekrefta at man ikke e blitt gravid igjen allerede også!
 
Venter enda, født 3 juni :)
 
Fikk den tilbake da hun var 3,5 måned. Hun vil kun ha av meg på natta.
 
Sniker ammet mini lenge og venta godt og vel 1,5 år før den kom til tross for amming lurte på om jeg måtte kutte amming helt for å få den igjen
 
Fikk mensen en uke før hun ble 6 måneder :happy:Fullammet til hun var 5 måneder ca, hun fikk da to måltid med grøt.
 
Jeg sluttet å amme da hun var 10 dager. Fikk mensen tilbake da hun var 4 måneder.
 
Ammer mye fortsatt og venter fortsatt på tanta.. 6,5 mnd siden fødsel :)
 
Hadde mensen en gang da baby var tre måneder, men ikke hatt siden (nå er hun 6 måneder). Med første fikk jeg den tilbake da hun var 14 mnd.
 
Fikk den i 3 mnd etter fødsel. Forrige gang: 8 uker. Fikk en ekstra måned denne gangen :wtf:
 
Fikk mensen noen få uker etter at renselsen var over. Hatt sykluser på 30-35 dager siden
 
Back
Topp