tobarnsmor2015
Flørter med forumet
Jeg sluttet på p-piller (Diane/Feminil) i 16. mars etter å ha gått på disse i litt over 5 år og fikk to dager etter det mensen, men har ikke fått mensen etter det. Vet at den første etter å ha sluttet med p-piller ikke er en "skikkelig" mensen. Det er jo veldig vanskelig for meg og finne ut når jeg har eggløsning og når IKM er. Har fått beskjed om å kontakte legen min dersom jeg ikke har fått mensen etter 3 måneder og be om henvisning til gynekolog for å få sjekket hva som gjør at jeg ikke får mensen igjen.
Vi har sex flere ganger i uken så tar graviditetstest ca. annen hver uke. Men alle har vært negative til nå.
Hva heter den testen som en kan ta for å sjekke om en har hatt eggløsning? Og er det evt. andre tester det kan være lurt å ta?
Lurer også på hvor lang tid det gikk før dere fikk mensen og hvor lang tid det tok før dere fikk regelmessig mens?
Vi har sex flere ganger i uken så tar graviditetstest ca. annen hver uke. Men alle har vært negative til nå.
Hva heter den testen som en kan ta for å sjekke om en har hatt eggløsning? Og er det evt. andre tester det kan være lurt å ta?
Lurer også på hvor lang tid det gikk før dere fikk mensen og hvor lang tid det tok før dere fikk regelmessig mens?