Når fikk dere mage?

Mai-drøm

Blir kjent med forumet
Dere som har vært gravide før, når begynte dere å få mage? Evt dere som nå har begynt? Jeg har litt ekstra på magen fra før, så tror det tar litt tid før det syns på meg, 8+1 nå :)

Jeg syntes jeg har begynt å få mage :eek: jeg er ikke oppblåst lengre (føles ikke sånn i hvertfall) og har mer anntydning til gravidmage :D skal være uke 10 nå ca :)

Hatt det lenge allerede!:eek: Ser ut som jeg tidligere har gjort i uke 20 og er 8 uker nå.

Jeg føler jeg har antydning til mage, men det har nok mye med oppblåstheten å gjøre foreløpig.. Men sist jeg var gravid var jeg vel litt over 3 mnd på vei før det syntes sånn skikkelig at andre skjønte det var gravid-mage liksom :p

Denne gangen tror jeg den kommer fortere :happy:

Med nr 1 syntes ikke magen noe særlig før uke 24-25 omtrent. Med nr 2 måtte jeg begynne med gravidbukse i uke 7 og ble spurt om jeg var gravid av kollegaer i uke 12 (og det var i hvite sykehusklær som skjuler ganske mye...[emoji51]). Nå med nr 3 begynte jeg også å bruke gravidbukse uke 7, nå er jeg 9+3 og nå er det definitivt ikke bare luft...begge barna har spurt om jeg har baby i magen, bare venter på at andre skal spørre. Det synes ganske så godt, ikke lett å skjule...[emoji85]

Med nummer 1 så så jeg bare litt ekstra tjukk ut langt ut i 20-ukene. Var nok nærmere 30 uker før det så ut som en babymage.

Tja, rundt uke 14 kanskje? Er ganske slank da..

Var synlig allerede i veke 6 :p No er eg 10 veker på vei å får nesten ikkje ytterjakken igjen Umulig å sjula det :D

Så koselig med så mange mager, håper egentlig min kommer fort, ser fort gravid ut på kvelden når jeg blir oppblåst da :p gravidmage er ordentlig fint syns jeg :)!

Skjønner ikke hvordan den kan være mulig å ha mage så tidlig når fosteret er typ 1-2 cm stort. Tipper magen er større om man ikke har gått på do på et par dager. Oppblåst er vel en ting, men babymage er kanskje ikke helt tilfellet? Eller?‍♀️[emoji848] livmoren kan selvsagt komme opp rundt uke 10 for flergangs, men det pleier å være en putteliten klump under navelen

Håper jeg kan skjule magen til neste år så satser på det går bra til uti 4 mnd...

Var vel ikke før rundt uke 14 sist. Nå er jeg mer oppblåst og spent i magen... så tipper den kommer tidligere. Den finner vel fortere igjen formen fra sist [emoji23]

Magen lot vente på seg sist, tror det var rundt ordinær ultralyd man kunne se antydning utenpå klærne. Men jeg er ikke veldig stor fra før da. Denne runden derimot..er veldig oppblåst for tiden, så holder inn magen så godt jeg kan :D

Mener å huske jeg var over halvveis før magen begynte å komme. Fikk ikke så veldig stor mage og kledde meg alltid med løs topp til stram bukse. Var ingen som så at jeg var gravid og jeg fortalte det til få, så var mange som ble overrasket.
Denne gangen kom magen tidlig. Føler selv at det vistes fra uke seks, men det er vel bare for at jeg er obs på det selv.

Jeg har bakoverventlivmor og har derfor vært et godt stykke på vei før det ser ut som gravidmage. Så regner med jeg er godt over halvveis før det vises denne gangen og

Det ser ikke ut som jeg er gravid når jeg står opp på morgenen. Men etter et par timer oppe så har jeg kul på magen. Det er bare at jeg er oppblåst, så gleder meg til det er gravidmagen som stikker ut og ikke bare en mage full i luft :happy: Med førstemann viste det fra uke 16-17, så regner med det kommer til å komme litt tidligere denne gangen. Kan ikke huske at jeg var så mye oppblåst med førstemann.

Back
Topp