Når fikk dere mage???

Jeg fikk mage i rundt uke 11 begynte "bulken" å synes. Nå er jeg 23 uker på vei og magen er blitt utrolig stor.
Så meg kan man vel bruke som flytebrygge når jeg nærmer meg slutten av svangerskapet
 
Jeg er 25 uker på vei i morgen, å har bare en liten bulk. den kom vel i rundt uke 18 eller noe =)
 
Jeg er ni uker på vei imorgen, men har ingen antydning til mage i det hele tatt. Ingenting annet at jeg til tider føler meg litt oppblåst. Dersom jeg trykker på magen kjenner jeg heller ingen kul og om morgenen føles magen nesten "flat". Er dette normalt? :s Kjenner man ingenting før rundt uke 12? 
 
Jeg er i uke 18 nå og har ikke fått ordentlig babykul enda.. Håper den kommer snart ,for nå ser folk bare at jeg har lagt på meg litt føler jeg.. :) 
 


Kærr skrev:
Jeg er ni uker på vei imorgen, men har ingen antydning til mage i det hele tatt. Ingenting annet at jeg til tider føler meg litt oppblåst. Dersom jeg trykker på magen kjenner jeg heller ingen kul og om morgenen føles magen nesten "flat". Er dette normalt? :s Kjenner man ingenting før rundt uke 12? 

Jeg er nå i uke 14+1 og kjenner fortsatt ingenting!!!! Blir nesten bekymret.....

 
jeg har en liten kul og er 13 uker på vei, fikk faktisk spørsmål igår om jeg var gravid:P men jeg tror det stopper nå for jeg tror ikke jeg kommer til å bli stor, ligger ikke i noen av familiene..
 
Jeg er i uke 25 og fikk ikke mage før uke 22 tror jeg det var. men får på meg ola buksa enda og har jeg på hettegenser så syns det ikke men kommer seg vel om et par uker :)
 
Jeg er i uke 26 og ser bare litt halvfeit ut... skulle ønske gravid magen kommer til å synes snart :D
 
Med første mann kunne jeg selv se magen i uke 15, andre la kansje merke til den i uke 18. Nå me andre kan jeg allerede se at magen har begynt å vokse, bare 7 uker på vei. Storebror er bare 7 måneder så det har vel gjerne litt å si. Hvis ikke jeg bare har lagt på meg etter røykeslutten da :P
 
Jeg følte at i uke 7 såp var magen der men det var nok bare formen som forandret seg. begynnte med garvidbukse i uke 12 for da kjente jeg kulen litt og syntes at jeansene mine ble ubehagelige
 
Jeg fikk en liten kul rundt uke 11, i uke 12 la samboeren min merke til den :) Er førstegangs. 
 
Maven kom fra uke 13-14... Nå i uke 15 synes det tydelig. 
Kan ikke skjule den noe mer nå nei ...:)
 
Jeg begynte å få mage ganske tildig, rundt uke 12, men tror det var for at livmoren ligger fremme:) Er nå 19+5 og man ser godt at det er en babymage:) Men når begynte dere å legge på dere?
 
Begynte vel å se antydning til mage i uke 18, men så vel ikke at det var en gravidemage før i uke 24. Nå i uke 29 er det virkelig ingen tvil - jeg føler meg som en ballong! :)
 
Fikk mage allerede i uke 6, men den var ikke særlig synlig for andre:) Venter nummer to og vet at det kommer fortere når du er flergangsfødende. Jeg la på meg et par kilo fram til uke 22.
 
Klarte ikke å skjule magen i uke 9 forje sv.skap men denne gang er magen mindre... 9 uker på vei.
 
Back
Topp