Når fikk dere mage???

Bruker100bhe

Blir kjent med forumet
Jeg er nå 12+ 2 og magen syns ikke om jeg så ligger på ryggen...Skal man ikke liksom kjenne denne "appelsinen" komme opp nå da?

 
På magen min kunne man ikke se det før jeg var rundt 24 uker på vei!! Plutselig så ble jeg skikkelig gravid  (eller feit, som barnefaren sier). Jeg kjennte ingen appelsin. 
 
Hos meg begynte det først å vises i uke 19....magen forandret bare litt form, men har ikke blitt større siden da, er i uke 22 nå. :)
 
Jeg har en liten bulk på magen allerede (13+6), og hvis jeg spiser eller drikker popper magen ut da det tydeligvis er veldig trangt inni der generelt nå :p 
 
Jeg hadde en liten bulk allerede i uke 13. Så ut som jeg hadde spist en stor middag :P vet ikke om det kanskje har noe med at livmoren ligger foran..
 
Er det mulig å se magen har vokst -litt- så tidlig som når man er ca 1mnd på vei?
Jeg har gått ned i vekt, men synes magen min vokser
I følge bv er jeg 4dager over da jeg skulle hatt mens. Jeg har ikke tatt noe test enda.
 
Jeg er i uke 13 nå og har allerede SVÆR mage :( har ikke vært slank før jeg ble gravid, men ikke akkurat veldig overvektig heller. Lagt på meg ca 3 kg inntil nå, men måtte bruke mammabukse i nesten 2 uker nå. Er redd for å se ut som ellefant helt på slutten..:(
Er redd for det for jeg har aldri vært flink til  slanke meg eller hatt noe særlig selvdisciplin, og det som kommer , blir som oftest for godt :(
 
Jeg fikk mage rundt uke 20 ;) 
 
Jeg fikk mage rundt uke 10 et sted. Da begynte man å se en markant endring i formen, men jeg er som regel så oppblåst at det er få som får se det. Tidlig på morgenen, ca midt på dagen før lunch og rett før leggetid er når man ser magen min best.
 
Eg fikk mage i veke 10.... så eg har begynt med mammabukser for 1 veke sidan .. då var det ubehaglig å gå med vanlige bukser..... Men har vore plaga med ein del luft og oppblåsheit så det kan være det som gjere at den vise allerede .... Lurer på å begynde på minform.... Men på samme tid er det litt kos å få mage ... sjølv om eg kun er snart 3 mnd på vei og vil ikkje offentliggjere det heilt endå for alle .... ting kan skje .... Men alt har gått strålande hit til .... :)
 
Hei :-) 
Jeg tok i bruk min første mamma-bukse i uke 20. Det var først i uke 16 at magen begynte for alvor og vokse seg stor. Følte meg likevel tydelig/synlig og konstant oppblåst lenge før det...helt fra ca. uke 10-11, tenker jeg. Var nesten litt godt når magen ble stor NOK til at det ikke råder tvil lenger... "Å, hu er gravid ja, hu har ikke bare lagt på seg..." hehe. Synes babymager er noe av det flotteste her i verden :-) Lykke til! :-) 
 
 
Sluttet å røyke da jeg fant ut jeg var gravid, så om det var bebiskilo eller røykekilo vet jeg ikke, men bynte ikke å få mage før rundt 12ish vil jeg tro.. uke 20 bynte den å vokse masse, så nå kan alle se jeg er gravid, å ikke bare vært en tur for mye i godteskapet :P

førstegangsgravide får veldig sent mage i forhold til flergangsgravide. Har du godt trente magemuskler vil jeg tørre å påstå at dette har litt å si også.
 
Eg fekk mage veldig seint som førstegangsgravid. No følte eg at den kom veldig tidlig - heilt til den forsvann igjen rundt veke 12-13, og eg skjøna at det berre var luft... Babymagen kom ikkje før rundt veke 21-22. Fleire veker tidlegare enn sist.
 
jeg har fått bittelitt mage, ser det rett over skambeinet at det er veldig "hovent" på en måte , men betyr ikke at magen blir stor av den grunn. men gleder meg til magen får en mer synlig gravid mage=)
 
Har ikke fått mage ennå, er 11+4 nå. Sist fikk jeg gravidmage rundt uke 16. Så regner med den popper ut om ikke alt for lenge!
(Har mage om kvelden nå, men det er nok ikke babyen, men tarmer og alt annet :P
 
Jeg er 13 ++, har begynt å få endel mage. men ser mer "feit" ut enn gravid :)
 
Back
Topp