Når fikk dere mage? svangerskap nr 2 :)

Henger meg på dette! Fikk mage rundt uke 15-16 med førstemann, er 7+5 i dag. Ingen mage, bare gått opp i vekt :) Hadde litt å gå på etter å ha vært travel småbarnsmor i 2,5 år ;)

Oiii det følte jeg var tidlig. Kanskje rundt uke 10-11. Var så oppblåst da av luft, så ble det bedre med tiden. Bare da byttet ut luft mot noe annet. Så ja... tidlig med nr 2. Nr 1 var vel rundt uke 20+

Tiden vil vise.. er 7+1 i dag med nr 2. Veldig oppblåst, ingen baby mage enda selvfølgelig.

Nr. 1: uke 7 (ikke oppblåst)
Nr. 2: ca uke 15 (mye oppblåst siden uke 7).

Nr 1 rundt uke 22/23 (ordentlig babymage).
Nr 2 rundt uke 16/17.

Eldste: rundt uke 21-22

Nr to: veldig oppblåst i første trimester, så «luftmagen» kom vel allerede rundt uke 10, i hvert fall på kveldstid, men første antydning til ordentlig gravidmage kom rundt uke 15 :)

Magen kom mye fortere enn første gang. Jeg husker ikke nøyaktig uke, rundt ordinære ultralyden tror jeg. Jeg husker at tøy jeg brukte under første svangerskap ble trangere mye tidligere enn jeg gjorde med førstemann. Jeg måtte gjerne løsne beltet nå på slutten.

La på meg tidlig. Men sånn rund mage som man kunne se var gravid fikk jeg rundt halvveis

1. Uke 20
2. 5 år etter førstemann. Jordmor på oul lurte på hvor jeg gjemte magen, den kom i uke 21
3. Denne gangen kom magen tidlig, byttet bukser i uke 10. Og nå i uke 16 er det baby mage..

Back
Topp