Når fikk dere mage sist svangerskap?

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Jeg er 5+0 i dag, er selvsagt bare luft regner jeg med, men jeg hadde helt flat mage før svangerskapet, nå buler den godt allerede, om den faktisk har tenkt å komme tidlig kjenner jeg at jeg blir mega stressa, har jo ikke fortalt noen enda :bag:

Å jeg lurer på når dere merket endringer på magen i sist svangerskap? :happy:

Sist fikk jeg ikke mage (liten bul) før jeg var i uke 16 ca. Nå har det allerede kommet en liten bul og er bare 6 uker:woot: planen min var å vente til uke 15 - 16 med å fortelle noen det, men spørs om jeg klarer å skjule det så lenge:hilarious::hilarious:

Sist fikk jeg mage noen dager før jeg ble gravid på grunn av uttak av egg til assistert befruktning. Denne gangen kom den jevnt snikende fra uke 5. Mitt kraftigste symptom på graviditet er å være supersulten, så jeg har typisk lagt på meg 10 kg første trimester. Også virker det som om alle magemuskler bare gir opp samtidig rundt uke 5, og slipper alt løst:hilarious:

Seint! Hadde en fin liten bump i uke 25, men skikkelig mage, kanskje uke 30 :happy:

Med første så fikk jeg litt mage i uke 12-13 og var veldig synlig og tydelig gravid mage i uke 18. Denne gangen har jeg litt mage fra før av men er ekstra mye nå fordi jeg er så oppblåst så sliter med å finne riktig klær så ikke viser for mye bule mage/gravid mage. Begynner på uke 7 i morgen

Bare oppblåst, 9 uker :p men føler jeg ser mer gravid ut likevel, klarer ikke holde magen inne på samme måte som før

Fikk ikke mage før i uke 17/18. Men hadde en liten bump lenge!

Dette er nr 2 for meg, så magen er såvidt dukket opp. Men jeg har lenge brukt gravidbukser pga oppblåst mage. Kollegaer lurer litt på om det er noe mer enn bare oppblåst...

Back
Topp