Når fikk dere hente Apotek1 babybox?

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Når fikk dere som har hentet babyboxen fra apotek 1 hente den? Har termin den 14. August, men det har enda ikke kommet opp at jeg kan hente den i appen. Vertfall sånn jeg forstår det. Siden det står trykk på bruk når du er i kassen, men det står ikke bruk der noen plass? :confused005

Når fikk dere som har hentet babyboxen fra apotek 1 hente den? Har termin den 14. August, men det har enda ikke kommet opp at jeg kan hente den i appen. Vertfall sånn jeg forstår det. Siden det står trykk på bruk når du er i kassen, men det står ikke bruk der noen plass? :confused005
Du trykker bare på bildet av boksen :) men når du trykker på den varer den bare i 30 sek!

Hun i kassa trykket på knappen når jeg hentet ut :happy: så lenge bilde av boksen kommer opp i appen får du hentet ut!

Jeg har termin 18. og virker som jeg kan hente ut så da må du og kunne det haha!

Ser ut som man kan hente fra tre måneder før termin til tre måneder etter, så om du har termin 14.august, burde den være klar til henting. Har ikke bestilt enda til denne gang, men sist trykte hun på apoteket når jeg hentet ut

Hentet fra apotek1:
Hos Apotek 1 får du en Babybox med spennende innhold til babyen og deg selv når du venter barn. Den kan du bestille her og hente på ditt nærmeste Apotek 1 fra og med 3 måneder før termin til 3 måneder etter at barnet er født.

Jeg klarte å aktivere den, så dro og forhørte meg. Og fikk den alt da, dette var for ett par uker siden, og jeg er 26+6 i dag.

Jeg har termin 13 august og bildet er ikke kommet opp i min app heller

Her har bilde kommet opp. Men det sto jo trykk på bruk, og ingenting om at det er bilde man skal trykke på. Så jeg reiser nok å henter i morgen. :happy:

Back
Topp