Når fikk dere faste rutiner på sovingen?

Ejm nja, synes rutinene endrer seg hele tiden så tja litt men ikke sann veldig fast:)
 
Må vekkes for å få inn 5 måltider om dagen ;)
Trenger man å vekke da? Sliter dere med undervekt eller noe sånt? (Prøver å ikke legge meg borti det, men om ikke har jeg hørt at det ikke er nødvendig)
 
Helsestasjon er så på.. så må nesten det. :(
Forhør deg med et annet helsepersonell for å få et annet synspunkt. For dette skal egentlig barnet greie å regulere selv. Så med mindre det er god grunn og barnet ikke følger kurva si. Så skal det ikke være nødvendig.
 
Forhør deg med et annet helsepersonell for å få et annet synspunkt. For dette skal egentlig barnet greie å regulere selv. Så med mindre det er god grunn og barnet ikke følger kurva si. Så skal det ikke være nødvendig.
De sendte oss til Haukeland for sjekk og legen skjønte ikke hvorfor vi ble sendt basert på informasjonen vi har gitt. Skal tilbake til vanlig helsesøster neste uke, hu har vært på ferie. Var en vikar som var vanskelig og som snakket om dehydrering og at hu var sjuk..
 
De sendte oss til Haukeland for sjekk og legen skjønte ikke hvorfor vi ble sendt basert på informasjonen vi har gitt. Skal tilbake til vanlig helsesøster neste uke, hu har vært på ferie. Var en vikar som var vanskelig og som snakket om dehydrering og at hu var sjuk..
Merkelig dame(autocorrect prøver å endre dame til same..)
 
Jepp... fikk meg til å føle meg som verdens verste mor. Mamma mener de har en slags agenda mot de som ikke ammer, gudene veit. Kanskje hu er same, hvem veit XD
Skulle nesten tro det innimellom. Så lenge den lille er fornøyd, så er det jo egentlig greit :)
 
Straks 10 uker og ser at han kan være våken ca 1,5- 2 timer maks før det er tid for å sove igjen på dagen. Lengden på luren varierer. Er vi hjemme eller ute på trilletur sover han godt på formiddagen. Blir det litt frem og tilbake og ut/inn av bil sover han ikke like godt.

Tar kveld 19-1930 nå og varierer hvor lenge han sover men stort sett til 01 eller lengre før det er tid for litt mat.
 
2 måneder 2 uker :) Nå sovner hun Mellom 23-00. Og våkner ca 5-6 for melk. Så våkner hun rundt 11 :)
 
Min er snart 11 måneder, og det er først den siste måneden at sovingen på dagen har hatt noen form for rutine :p Det ligger også an til at han sover uavbrutt fra 18.30 til 05 nå på natten, men det kan alltids endre seg igjen :D
 
Rutiner på natten fra 2 mnd ca, rutiner på dagtid har kommet nå den siste mnd. Så ca 7-8 mnd.
 
Rutiner siden 8 uker, både på dag og natt. Men de endrer seg jo med jevne mellomrom :p
 
Back
Topp