Når fikk dere første EL etter medisinsk abort?

Ine81

Flørter med forumet
Jeg hadde medisinsk abort 9/6 med graviditet som ikke utviklet seg.

Jeg testet negativt på GT allerede en uke senere.

Jeg tracker ikke med EL-tester, så jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning. Ville ønske jeg hadde tracket.

Når fikk dere EL etter medisinsk abort tidlig i graviditeten?

Husker ikke, men fikk EL CD18, som er sent i forhold til min habituelle syklus. Fordelen hos deg er jo at du testet negativt etter en uke. Jeg venta over 5 uker på at testen skulle bli negativ, så det er håp for at du får EL tidligere, men jeg hadde kanskje forberedt meg på at den kommer senere den første syklusen, og stabiliserer seg innen 3 sykluser. Nå er jeg på syklus 3 og EL CD14.

Jeg fikk el på CD 17 etter MAen her. Før det kom el stort sett på CD 12, så en liten forsinkelse. Hadde fortsatt svakt positive tester da også

2-3 veker, og var 15-19 veker på vei. Hadde endo hCG i blodet når eg fekk EL❤️ men, det er ufattelig individuelt, nokre kan gå opp mot 3mnd faktisk.

Jeg var 13-14 uker i mars. Det tok ca 12 dager å få eggløsning og mens kom 14 dager etter det. Pleier å ha konsekvent 28 dagers syklus, så syntes det gikk fort. Men den mensen varte i 11 dager med påfølgende syklus på totalt 35 dager. Siden da har det vært veldig varierende syklus som har gjort det vanskelig å å forutse når eggløsning kommer. Når den kommer så kjenner jeg det tydelig hverfall. Jeg tracker heller ikke med EL-test, men skulle kanskje gjort det. Har du hatt eggløsningslim? Husker jeg hadde veldig mye første gang etter MA.

Første syklus etter MA varte i 37 dager, usikker på når eggløsning kom. Neste syklus varte i 21 dager. Har normalt syklus på 26-28 dager. :) Vi prøvde ikke de to syklusene, men spiren satt på neste syklus - da var kroppen nogenlunde i rute igjen mtp eggløsning.

Medisinsk abort 1. november, første mens etterpå kom 4. januar. Så EL var antagelig rundt 21. des.

Tusen takk for alle svar ❤️

Ser på svarene at det ikke er så lett å forutse, som jeg hadde håbet.

Jeg er på CD27 etter aborten og 20 dager etter jeg testet negativ igjen. Jeg har startet med å måle temp hver morgen, så kanskje det kan gjøre meg litt klokere etterhvert.

Jeg var 13-14 uker i mars. Det tok ca 12 dager å få eggløsning og mens kom 14 dager etter det. Pleier å ha konsekvent 28 dagers syklus, så syntes det gikk fort. Men den mensen varte i 11 dager med påfølgende syklus på totalt 35 dager. Siden da har det vært veldig varierende syklus som har gjort det vanskelig å å forutse når eggløsning kommer. Når den kommer så kjenner jeg det tydelig hverfall. Jeg tracker heller ikke med EL-test, men skulle kanskje gjort det. Har du hatt eggløsningslim? Husker jeg hadde veldig mye første gang etter MA.

Nei, jeg synes ikke at jeg har hatt eggløsningsslim i det hele tatt denne syklussen.

Back
Topp