Når fikk dere først besøk etter fødsel?

Vi fikk besøk fra 5 dagen og utover:) Syns ikke det var så massete som jeg hadde blitt fortalt, også ville jeg vise frem babyen min<3
 
Farmora, mormora, morfaren og fetter kom en time etter fødsel... Mormor, farmor, tante, oldemor og oldefar kom på besøk dag to og dag tre kom mormor, fetter, tante og onkel. Fikk besøk av mormor, morfar, farmor, farfar, oldemor, oldemor, tante, grandonkel den dagen vi kom hjem fra sykehuset, deretter kom besøkende så og si hver sag, synes det var koselig selvom jeg var lit sliten.
 
Last edited:
1 døgn etter fødsel pga avstanden vi bor fra familie..
 
På sykehuset i besøkstiden første dagen av besteforeldrene:)❤️
 
Fra dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, på dager vi inviterte :) Mannen var sååå ivrig på å vise frem :D Vi inviterte søstra hans allerede samme dag vi kom hjem, men hun kunne ikke. Da begynte mannen så saumfare tlflista for å finne folk å invitere. Da måtte jeg si at det hadde vært godt å hatt én dag hjemme alene :p He he
 
Dagen vi kom hjem kom svigers med pizza og brus til oss :) Ellers kom folk litt etter et par uker nå og da :)
 
Fødte 06.50 på morgenen, første besøket kom rundt 16.00 på sykehuset, etter det var det radig besøk hver eneste dag noen uker
 
Mine foreldre kom på besøk på sykehuset 2 dager etter fødsel, og svigers kom dagen etter. Deretter gikk det to uker før vi hadde noe mer besøk :)
 
Mine og mannens foreldre kom på besøk allerede på sykehuset. Etter vi kom hjem fikk vi besøk på dag 2, 3 og 4 hjemme av den nærmeste familien, så ble det vel en pause på noen dager, før det rant inn noen nå og noen da de første ukene :)
 
Dagen etter kom den nybakte mormor og tanten :p
 
To dager etter, på sykehuset, fikk mine foreldre komme en liten tur. Litt familie de første dagene etter vi kom hjem (da snuppa var 5-7 dager). Vennene våre fikk komme da hun var blitt 3 uker. Jeg var veldig sliten og utmattet etter en tøff fødsel.
 
Back
Topp