Når fikk dere først besøk etter fødsel?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
På barselhotellet om kvelden ;) Og så kom det noen da vi kom hjem fra sykehuset.
 
Samme dag, kjente egentlig at det var litt for mye, men.. Alle ville jo se. siden hun kom før tiden. men "alle" fikk ikke se da hun lå på nyfødtintesiven. Å jeg ble veldig sliten, noe som jeg følte ble veldig lite tatt hensyn til, så evt neste gang blir det ikke sagt ifra før leeeenge etter h*n har kommet til verden. men det var jo en spesiell situasjon.
 
Fikk besøk to dager etter på sykehuset (dag én var juleaften). Etter vi kom hjem fikk vi besøk etter et par dager. Null stress :)
 
Dagen etter fødsel. Var på fødeavdeling så de måtte komme i visittiden og den var ikke lang;) passet helt utmerket;)
 
Fødte 20:27 26 des og 27 des kl 16 ramla mine foreldre inn døra på barsel :)
 
2 dager etter, men var på besøk dagen etter fødsel:)
 
Foreldrene våre kom faktisk før jeg fødte...og de fikk se mini før meg...han ble tatt med sugekopp og det ble mye styr... jeg fikk ikke se han da han ble født og heller ikke før maange timer senere...gikk glipp av det alle kaller den beste følelsen i verden...utrolig uprofesjonelt og dårlig gjort... spurte om jeg kunne se han mange ganger, men fikk bare til svar at det var for kaldt til at de kunne hente ham...at det går an
 
Dagen etter jeg hadde født fikk vi besøk på barselhotelet av mamma og søsteren min, etter det kom svigers. De kom mue før de skulle, så moren min og søsteren min fikk bare vært der litt. Ble veldig sliten da svigers var der, de dro Lilsom aldri. Ble kjempe lei meg. Faren min kom dag to.
 
Lille ble tatt med ks 02:30, vi fikk besøk i 12-tiden som var der til 16 ca.. Alt for tidlig - jeg viste bare ikke hvor dumt det var å si ja :/
 
Dagen etter og null stress :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Jeg fødte 16.52 og på sykehuset i Skien er det kun besøkstid fra 18-19. Så alle besteforeldrene kom dagen etter på barsel :)

Når vi kom hjem syns jeg folk kom på besøk i hytt og pine egentlig. Det blei alt for mye for meg tilslutt så samboer og mamma måtte bare ringe rundt å fortelle at de måtte vente til etter romjula. Det tok helt av en periode :p hadde besøk hver eneste dag
 
Foreldrene våre kom faktisk før jeg fødte...og de fikk se mini før meg...han ble tatt med sugekopp og det ble mye styr... jeg fikk ikke se han da han ble født og heller ikke før maange timer senere...gikk glipp av det alle kaller den beste følelsen i verden...utrolig uprofesjonelt og dårlig gjort... spurte om jeg kunne se han mange ganger, men fikk bare til svar at det var for kaldt til at de kunne hente ham...at det går an

Så dårlig!!!
 
Mine foreldre kom samme dag. 4-5 timer etter ca.

Med førstemann fikk mamma komme på fødestuen bare en halvtime etter at han kom ut :-)
 
4 dager etter men det var et lite besøk for å levere tilbake hunden.

Deretter var det mnd etter fødsel
 
Hadde besøk av mamma og søsteren min på sykehuset på ettermiddagen samme dg hun ble født . Men hun ble født rett over midnatt så på ettermiddagen var jeg overklar for å vise fram stoltheten min :)
 
Back
Topp