når fikk dere 3+?

3+ indikerer vel uke 5 om jeg har forstått det riktig..
Jeg har ganske ustabil mens, på opp mot 40 dagers syklus, fikk 3+ 28 juli (siste mensstart 16 juni) men vet ikke når jeg hadde El eller noe..
23 juli hadde jeg 2-3

4+6 her, mulig jeg hadde fått det før! Men man kan ikke stole blindt på dem, veit av ei her inne som vel hadde 11.000 i hcg og aldri fikk 3+! Så ikke bli stressa over å ikke få det☺️ I utgangspunktet betyr det at man er 5+ uker på vei, men alle produserer hcg forskjellig☺️

Er 4+6 og det står enda 2-3 på cbd. Når fikk dere 3+?

4+5 fikk jeg også 2-3. Helt innafor. Er jo 2-3 uker siden unnfangelse da :) slår nok over til 3+ om noen dager. Jeg har ikke testet siden da, men tenker ta en ny på mandag for å se det har steget

Last edited:
Jeg fikk 3+ på dag 4+5. Har uregelmessig mens så går utifra at jeg hadde tidlig eggløsning denne syklusen

3+ betyr mer enn 3 uker siden unnfangelse, altså minst 5+0. Så det er helt innafor at du har 2-3 enda! :)

På meg fikk jeg 3+ første gang jeg testet. Men er gravid selv om jeg har gått på p-piller så aner ikke om det kan stemme eller ikke.

Er det stor sannsynlighet for at det er under 3 uker siden unnfangelse når det står 3+?

5+0

På meg fikk jeg 3+ første gang jeg testet. Men er gravid selv om jeg har gått på p-piller så aner ikke om det kan stemme eller ikke.

Er det stor sannsynlighet for at det er under 3 uker siden unnfangelse når det står 3+?

Nei, når det står 3+ er det 3 uker eller mer siden unnfangelse.. altså minst 5 uker på vei

Man kan ikke stole blindt på ukeangivelsen på de testene. Det er veldig ulikt hvor raskt man produserer hcg. Fikk 3+ 9dpo forrige svangerskap, og da hadde jeg testet etter el og målt temp, så er rimelig sikker på når det egget dro av sted...

Man kan ikke stole blindt på ukeangivelsen på de testene. Det er veldig ulikt hvor raskt man produserer hcg. Fikk 3+ 9dpo forrige svangerskap, og da hadde jeg testet etter el og målt temp, så er rimelig sikker på når det egget dro av sted...
For jeg er 5+0 i dag og det står enda 2-3. Fikk 2-3 for første gang forje lørdag. Bah...kanskje det ikke lover bra da :(

Har du åpnet og sett inni dem? Der kan du se om strekene blir sterkere, selv om det ikke slår ut på 3+ enda
Jeg har det og det ser IT ril at den er sterkere ja. I morgen er det en uke siden jeg fikk 2-3, så kanskje i morgen. Eller kanskje greit å vente til søndag?

Jeg har det og det ser IT ril at den er sterkere ja. I morgen er det en uke siden jeg fikk 2-3, så kanskje i morgen. Eller kanskje greit å vente til søndag?
Ja, i alle fall greit å vente minst en uke mellom hver digital, i alle fall hvis du tester før 5+0. Men om du legger ut bilde av innmaten her kan det godt hende at noen erfarne testere kan si om du er kort eller langt unna 3+

Ja, i alle fall greit å vente minst en uke mellom hver digital, i alle fall hvis du tester før 5+0. Men om du legger ut bilde av innmaten her kan det godt hende at noen erfarne testere kan si om du er kort eller langt unna 3+
Her er tatt i dag 5+0. Disse er tørket da

Vedlegg

• D16126C4-F88B-4418-B281-196646B26846.jpeg
    D16126C4-F88B-4418-B281-196646B26846.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 27
Back
Topp