Er 4+6 og det står enda 2-3 på cbd. Når fikk dere 3+?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 4+6 og det står enda 2-3 på cbd. Når fikk dere 3+?
På meg fikk jeg 3+ første gang jeg testet. Men er gravid selv om jeg har gått på p-piller så aner ikke om det kan stemme eller ikke.
Er det stor sannsynlighet for at det er under 3 uker siden unnfangelse når det står 3+?
For jeg er 5+0 i dag og det står enda 2-3. Fikk 2-3 for første gang forje lørdag. Bah...kanskje det ikke lover bra daMan kan ikke stole blindt på ukeangivelsen på de testene. Det er veldig ulikt hvor raskt man produserer hcg. Fikk 3+ 9dpo forrige svangerskap, og da hadde jeg testet etter el og målt temp, så er rimelig sikker på når det egget dro av sted...
Har du åpnet og sett inni dem? Der kan du se om strekene blir sterkere, selv om det ikke slår ut på 3+ endaFor jeg er 5+0 i dag og det står enda 2-3. Fikk 2-3 for første gang forje lørdag. Bah...kanskje det ikke lover bra da
Jeg har det og det ser IT ril at den er sterkere ja. I morgen er det en uke siden jeg fikk 2-3, så kanskje i morgen. Eller kanskje greit å vente til søndag?Har du åpnet og sett inni dem? Der kan du se om strekene blir sterkere, selv om det ikke slår ut på 3+ enda
Jeg ville ventet til søndag, større sjanse for et ønsket svarJeg har det og det ser IT ril at den er sterkere ja. I morgen er det en uke siden jeg fikk 2-3, så kanskje i morgen. Eller kanskje greit å vente til søndag?
Ja, i alle fall greit å vente minst en uke mellom hver digital, i alle fall hvis du tester før 5+0. Men om du legger ut bilde av innmaten her kan det godt hende at noen erfarne testere kan si om du er kort eller langt unna 3+Jeg har det og det ser IT ril at den er sterkere ja. I morgen er det en uke siden jeg fikk 2-3, så kanskje i morgen. Eller kanskje greit å vente til søndag?
Her er tatt i dag 5+0. Disse er tørket daJa, i alle fall greit å vente minst en uke mellom hver digital, i alle fall hvis du tester før 5+0. Men om du legger ut bilde av innmaten her kan det godt hende at noen erfarne testere kan si om du er kort eller langt unna 3+
Her er tatt i dag 5+0. Disse er tørket da