Når fikk dere 3+?

DisneyLover

Forelsket i forumet
Jeg fikk positiv test 1-2 ganske tidlig, en fredag- hadde ikm antagelig tirsdagen etter, da tok jeg ny test og den viste fortsatt 1-2. Ventet til torsdag samme uke med å ta ny test, da viste den 2-3. Nå i dag, 8 dager etter var jeg sikker på at den ville vise 3+ men viste fortsatt bare 2-3. Er det ett dårlig tegn? Er 5+5 i dag, men 30-31 dager syklus. Eggløsningen kan jo ha vært på onsdagen, men er jo likevel egentlig over 3 uker siden befruktning da :( ble litt engstelig..

Fikk det da jeg var 5 + 2 (hadde ikke målt med ukeindikator tidligere da). Er helt sikker på at jeg var maks 5 + 2 den dagen og.

Fikk 3+ når jeg var 5+2. Da hadde jeg ikke testet med digital siden jeg fikk 2-3 når jeg var 4+1.

Fikk 1-2 da jeg var 3+2 og 3+ da jeg var 4+4 :) jeg tenker at så lengde det stiger hos deg er det nok ikke grunn til bekymring, ser mange andre også får 3+ "seinere" enn de tror. Alt er jo så individuelt, og siden det tok litt tid for deg å få 2-3 også så er nok bare hcg produksjonen litt treig ;)

Fikk 3+ når jeg var 5+2 i forrige svangerskap ser jeg, får prøve igjen noen om noen dager, urinen var ganske lys nå så var jo ikke så konsentrert kanskje, og så hadde jeg tisset en time før jeg tok testen også, vet ikke om det har noe å si?

Fikk 3+ når jeg var 5+2 i forrige svangerskap ser jeg, får prøve igjen noen om noen dager, urinen var ganske lys nå så var jo ikke så konsentrert kanskje, og så hadde jeg tisset en time før jeg tok testen også, vet ikke om det har noe å si?
Lønner seg vel med morgenurin :) tror det står det på pakningsvedlegget i hvertfall ;)

Fikk 3+ da jeg var 5+2

Lurt å bruke konsentrert morgenurin ja. De sier selv at den viser 3+ ved hcg rundt 2500, men resultater viser at noen måtte opp til 4600. Det er vanskelig med eksakte målinger i urin. Ville ikke bekymret meg for den testen der.

Tok ny test i dag, nå 11 dager siden sist jeg fikk 2-3 viste fortsatt 2-3. Så er litt bekymret :( drikker lite i kveld og tar ny test i morgen tidlig, viser den det samme ringer jeg legen og ber om HCG blodprøve :(

Tok ny test i dag, nå 11 dager siden sist jeg fikk 2-3 viste fortsatt 2-3. Så er litt bekymret :( drikker lite i kveld og tar ny test i morgen tidlig, viser den det samme ringer jeg legen og ber om HCG blodprøve :(

Var det lenge siden sist du tisset nå? Blodprøver med to dagers mellomrom vil gi deg et sikkert svar :Heartred Håper det bare er testen som er upålitelig (lest mye kritikk av den og velger selv å stå over) og at hcg er helt fin. Lykke til

Dersom du søker det opp ser du at svært mange opplever det samme; det kan gå veldig mange dager mellom cb slår ut på 2-3 og 3+.

Var det lenge siden sist du tisset nå? Blodprøver med to dagers mellomrom vil gi deg et sikkert svar :Heartred Håper det bare er testen som er upålitelig (lest mye kritikk av den og velger selv å stå over) og at hcg er helt fin. Lykke til
4 timer, sjekker igjen i morgen og ringer legen dersom det ikke er noen endringer! Kjipt at ting aldri går knirkefritt!

Uff, legen ville ikke måle HCG når det ikke har vært noen blødning e.l. Så må bare la det gå sin gang og vente og se :(

Back
Topp