Når fikk dere 3+ på digital?

Cakk

Blir kjent med forumet
Hei :)
Hvor langt på vei var dere når dere fikk 3+ på digital? Jeg tok en den 19/8 som viste 1-2, en 22/8 som viste 2-3 også tok jeg en idag (5+1) som fortsatt viste 2-3..
Åpnet opp testene bare for moroskyld og da ser jeg jo at teststrekene har blitt sterkere... (se bildet) Så hvor lenge bør jeg vente før jeg tar en ny test for å se 3+? :)

Vedlegg

• IMG_20150827_075628.JPG
    IMG_20150827_075628.JPG
    644,9 KB · Visninger: 95
Jeg fikk 3+ på mandag. Da var jeg 5+3 (23 DPO). Jeg testet mandagen før når jeg var 4+3 og fikk da 2-3. Har ikke testet i mellomtiden.
Men 3+ vil si en hcg over 2000, og om man søker litt rundt på nett så så viser de fleste oversiktene at HCG bør være over 2000 på 24 DPO. Men om du har lengre sykluser enn 28 dager, og EL senere en på dag 14 så er du jo kortere på vei enn andre med tilsvarende uke og dag.
Vet du når du hadde EL eventuelt?
Jeg vil tippe at på 6+0 så bø du får 3+

Jeg fikk 3+ på mandag. Da var jeg 5+3 (23 DPO). Jeg testet mandagen før når jeg var 4+3 og fikk da 2-3. Har ikke testet i mellomtiden.
Men 3+ vil si en hcg over 2000, og om man søker litt rundt på nett så så viser de fleste oversiktene at HCG bør være over 2000 på 24 DPO. Men om du har lengre sykluser enn 28 dager, og EL senere en på dag 14 så er du jo kortere på vei enn andre med tilsvarende uke og dag.
Vet du når du hadde EL eventuelt?
Jeg vil tippe at på 6+0 så bø du får 3+

Takk for svar :-)
Jeg hadde El 7 aug.og en 28 dagers syklus, så da er det enda noen dager til 24 dpo.. Får prøve igjen på søndag eller mandag da kanskje :-)

ja da ligger du ca 7 dager etter meg på EL så jeg ville nok ventet til tirsdag/onsdag med å teste for få være sikker så du ikke bruker opp tester unødvendig.

Jeg fikk da jeg var 5+1, men jeg er usikker på om eggløsningen har vært tidligere enn antatt. Ser de fleste får 3+ når de er 5+3 :)

Tester på tirsdag tenker jeg :-) Da er jeg 5+6 og 25 dpo..
Håååååper den viser 3+, vanskelig å tro dette skal gå veien denne gangen når man har omtrent null symptomer...så litt beroligende hvis man ser at hcgen fortsetter å stige...Tvi tvi :-)

Tester på tirsdag tenker jeg :-) Da er jeg 5+6 og 25 dpo..
Håååååper den viser 3+, vanskelig å tro dette skal gå veien denne gangen når man har omtrent null symptomer...så litt beroligende hvis man ser at hcgen fortsetter å stige...Tvi tvi :-)
Ja var det jeg og tenkte siden jeg ikke har noe særlig til symptomer og den viste 3+ :)

Back
Topp