Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 2-3 og legen mener jeg er 8+0 i dagså jeg føler med deg ! Litt redd det er noe galt, eller kanskje det er tvillinger (siden han kan kjenne noe og den vier 2-3)
Skal du på TUL ?!i uke 6-7 ?
Jeg fikk 2-3 og legen mener jeg er 8+0 i dagså jeg føler med deg ! Litt redd det er noe galt, eller kanskje det er tvillinger (siden han kan kjenne noe og den vier 2-3)
Skal du på TUL ?!i uke 6-7 ?
Nei skal på UL til tirsdagKjente han innvendig på deg? Jeg var hos lege i går og hun kjente på livmoren. Sa hun kjente den godt og at den var stor.. Er 4+6.
Jeg gikk på en smell i dag 4+0 og fikk bare 1-2. Jeg vet det er vanlig å ikke få det før 4+2 eller 3 men jeg må jo innrømme at jeg blir litt bekymret likevel..
Kanskje tvillinger[emoji4][emoji4]?Jeg fikk 2-3 på tirsdag.. var da 3+6.. har vel med hcg nivået å gjøre..
Se det!!!Jeg prøvde igjen i dag 4+1 og fikk 2-3 uker!
![]()
Lykke til! Når skal den tas?Jeg skal ta digital, blir spennende og se hva det står på den [emoji85]
Trodde jeg skrev det [emoji29] Er ikke helt meg selv i dag (syk). Men skal kjøpe og teste i morgen [emoji85]Lykke til! Når skal den tas?![]()