Når fikk barnet sin første klokke?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Til å ha på hånda, altså :)

Like flr skolestart fikk han sin første ordentlige klokke

Last edited:
6 årsdagen.

Han fikk i sommer, når han var 4 år. Veldig opptatt av tall og klokka, så da fikk han en. Han forstår det ikke helt enda, men begynt å forstå noe. Kan se hvem time klokka er feks, men minutter ol forstår han ikke.

Hmm, eldste kan ha vært 4-5 år tenker jeg.

Yngste 4, men den var ikke helt god. Fikk en ordentlig klokke nå til jul, 6.5 år gammel.

Han fikk i sommer, når han var 4 år. Veldig opptatt av tall og klokka, så da fikk han en. Han forstår det ikke helt enda, men begynt å forstå noe. Kan se hvem time klokka er feks, men minutter ol forstår han ikke.

Eldste blir 4 år i februar og ønsker seg klokka. Veldig opptatt av tall og klokka sånn som din :) men regner med det er lenge til hun vil skjønne det helt ja

Eldste blir 4 år i februar og ønsker seg klokka. Veldig opptatt av tall og klokka sånn som din :) men regner med det er lenge til hun vil skjønne det helt ja
God lærling da hvertfall, tenker jeg. Han synes det er veldig stas også er det veldig greit å vise når han skal legge seg, da skal den opp til 8, og da skal vi legge oss. Da går det veldig greit med legging å :p

Eldste er 4,5, jeg blir ikke overraska om han får klokke av tanta si til enten 5 årsdag eller jul i år. Tanta er nemlig urmaker, hun kribler etter å gi han en klokke :p

Back
Topp