Når fikk barnet navn?

Maren

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Å bestemme seg for hva barnet skal hete kan være vanskelig. Noen har planene klare så snart graviditetstesten er positiv, andre drøyer uker etter fødselen med å finne det perfekte navnet til barnet.
 
Ja vi har diskutert mange navn.
Min mor kom med ett bra forslag som vi likte alle sammen.

Så vis det blir gutt som legen har sagt det er 90 % att
det er blir navnet Stein Tore.
Hvilket navn har du valgt?


 
Her fikk jenta vår navn 5 1/2 år før hun ble født. Vi bestemte tidlig at hvis vi skulle få en datter sammen så skulle navnet være Anje. Og den førstefødte var ei jente, så da ble det det.
 
Arwen Amalie eller Lucas (André..?) [:)]
Jentenavnet var klart før graviditeten.. Vi er nå 7+2 på vei.
 
Da jeg ble gravid med første mann hadde vi allerede bestemt oss for gutte og jente navn, siden vi ikke viste hvilket kjønn det var. Og det ble en Adrian det.[:)] Med andre mann hadde vi et jente navn klart lenge før jeg ble gravid. Vi begge reagerte på et navn som vi så på tv, og sa "får vi en jente en gang, skal hun hete Amina."[:D] Og heldigvis ble det en jente, for jeg slet med å finne et guttenavn.
 
heisann... jeg fikk en gutt i august 04 og han heter henry sebastian etter sin bestefar da han desverre ikke lever... og nå venter vi ei lita tulle i september og hun skal hete berit elvira av begge bestemødrene.
 
Back
Topp