Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
minsten blir 3 i mars, så han skal få ski til jul igjen,skal jo da sjekke skia til storebror da de nesten er som nye..så kan hende 1 par blir arvet... husker ikke når han største fikk jeg..men rundt samme alder..
Han fikk "leke"-ski i fjor. Sånne til vanlige støvler. I år er han 3 og har fått skikkelige langrennsski. Blir stødigere og mer tålmodig for hver tur vi tar. Har løype rett utom døren. Og de går masse på ski i barnehagen der de også har løype.
jenta vår fikk faktisk ski for noen uker siden..
fikk arve noen fra lillebroren min, pga det var så mange i barnehagen som hadde det, å hun var en av 2 som ikke hadde ski. vi er liskom ikke sånne skimennesker å har ikke ski selv, derfor vi ikke har tenkt på å skaffe henne det. men kjempegreit at hun kan ha dem i barnehagen. [;)]
N fikk langrenn ski til jul 08 da han nettopp hadde fyllt to år, og slalomski julen 09 da han nettopp var fyllt tre år. han liker slalom aller best[:)][:)]
Her er det så og si aldri snø og jeg og mannen er ikke ski personer[8D] så storebror fikk sine første ski i år han[:D] nå har vi hatt snø i langt over 1 mnd så de er blitt brukt litt nå, men han har snowboard og syns det er mye kulere så[8D] Kjekt å ha til skole turer osv da[:D]
Slalom ski er ikke aktuelt, vi reiser aldri i slalom bakker for å si det sånn[8D]
Eldstemann fikk ski den vinteren han ble 2 år...
Han fikk dem ikke fordi jeg hadde ambisjoner,
så han bare hadde dem på bena og prøvde dem på gårdsplassen...
Samma da han var tre... men i år håper jeg vi kommer oss ut av gårdsplassen *nikke*
Fikk før jul i fjor, nettopp blitt 2 år. Har ikke blitt så mye brukt da for det er ingen plass å gå på ski i nærområdet, nytter ikke å gå i veien for der renner det biler hele tiden. [:'(]