Når fikk barnet deres ski??

fikk ski til jul, da var han 2 1/2 år
Han er flink til å stå på skia,men det holder i 10 min så gidder han ikke mer.

minsten blir 3 i mars, så han skal få ski til jul igjen,skal jo da sjekke skia til storebror da de nesten er som nye..så kan hende 1 par blir arvet... husker ikke når han største fikk jeg..men rundt samme alder..

trykket 4 år. fikk skikkelige nå i januar, men fikk sånne du spenner fast skoene i når hun var tre.

Han fikk "leke"-ski i fjor. Sånne til vanlige støvler. I år er han 3 og har fått skikkelige langrennsski. Blir stødigere og mer tålmodig for hver tur vi tar. Har løype rett utom døren. Og de går masse på ski i barnehagen der de også har løype.

jenta vår fikk faktisk ski for noen uker siden..
fikk arve noen fra lillebroren min, pga det var så mange i barnehagen som hadde det, å hun var en av 2 som ikke hadde ski. vi er liskom ikke sånne skimennesker å har ikke ski selv, derfor vi ikke har tenkt på å skaffe henne det. men kjempegreit at hun kan ha dem i barnehagen. [;)]

hun er 3,5år

N fikk langrenn ski til jul 08 da han nettopp hadde fyllt to år, og slalomski julen 09 da han nettopp var fyllt tre år. han liker slalom aller best[:)][:)]

Begge to har hatt langrennski fra fødselen av ca. Ikke for at vi er så veldig glad i å gå på ski, men fordi vi har arvet ;)

Her er det så og si aldri snø og jeg og mannen er ikke ski personer[8D] så storebror fikk sine første ski i år han[:D] nå har vi hatt snø i langt over 1 mnd så de er blitt brukt litt nå, men han har snowboard og syns det er mye kulere så[8D] Kjekt å ha til skole turer osv da[:D]

Slalom ski er ikke aktuelt, vi reiser aldri i slalom bakker for å si det sånn[8D]

ORIGINAL: Trude Ellerei

Det skal han få til jul, og da vil han ha passert 4,5 år.

3,5 år.
Langrenn.

Regner med lillebror arver de når han blir stor nok.
Mulig vi må spraylakke de da, for de er knall rosa men, hehe.

Fikk det før han var født. Men de er i str 24 da. Så han kan ikkje bruke de før han er 2-3 år.

Har ikke ski, kanskje hun får til bursdagen eller jul igjen.. da er hun fire..
jeg hater å gå på ski, så ikke vært noe tema her enda..

Eldstemann fikk ski den vinteren han ble 2 år...
Han fikk dem ikke fordi jeg hadde ambisjoner,
så han bare hadde dem på bena og prøvde dem på gårdsplassen...
Samma da han var tre... men i år håper jeg vi kommer oss ut av gårdsplassen *nikke*

Fikk før jul i fjor, nettopp blitt 2 år. Har ikke blitt så mye brukt da for det er ingen plass å gå på ski i nærområdet, nytter ikke å gå i veien for der renner det biler hele tiden. [:'(]

Back
Topp