Når fikk barna egen koffert?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Første gang vi skulle ta fly, hun var 6 år. Det var bare en trunki koffert, men den reddet flyturen til vestlandet.

Ikke koffert, men har egen bag. Har hatt i flere år da hun reiser til pappen annen hver helg.

Lillemor fikk på ettårsdagen sin.. en koffert med Disneyprinsesser på. Og selvsagt med håndtak og jull Den har blitt brukt MASSE!!!

Brukes den?

Vurderer å kjøpe til et barn på 4 mnd, menoe ble usikker på om det var litt tidlig.
Stort sett bare når han skal på overnattningsbesøk hos besteforeldrene nå.
Men jeg syntes det var en veldig fin ting å få, ettersom han blir eldre blir den nok mere brukt :)

Hun fikk en diger lilla koffert da hun var 11 måneder og vi skulle reise til Mallorca. Måtte ha med melkepulver, mat og bleier for en uke så hun trengte en egen koffert.

Da hun ble 2 år fikk hun en Trunki barnekoffert i gave hos mormor, den er alltid med i håndbagasjen når vi er på reise. Hun bruker den også når vi er på hytta, eller når hun skal på overnatting. Genial på flyplasser siden hun kan sitte på den og så trekker jeg henne med meg. :)

Lillemor fikk på ettårsdagen sin.. en koffert med Disneyprinsesser på. Og selvsagt med håndtak og jull Den har blitt brukt MASSE!!!
Signerer den. Nå er hun 5 år og må få ny, fa den er andre er godt brukt.

Mine er 4,5 og 7 og har ikke egen.

3 år når vi skulle reise hjem fra svergie han trillet den helt selv nesten hele tiden å synts det var kjempe stas :P

Fikk en liten trillekoffert til sin første jul. Da var han to mnd, vi fløy mye og det var kjekt å få hatt hans samlet et sted når vi skulle være borte en stund
Yngste har ikke enda, blir to på nyåret

Back
Topp