Når fikk barna deres hår?

me84

Elsker forumet
Jenten min her er 2 neste uke og har nesten ikke noe mer hår enn i fjor,veldig lite,så vidt vi kan feste en liten klemme midt på hode. gleeeder meg til å dille med håret hennes :)

Måtte klippe gutten da han var 9 mnd. Da slet han med at håret datt ned i øynene... 

ORIGINAL: Dollface

han ble født med hår..

min ble jo og født med hår men ikke mye eller langt...

Begge har hatt masse hår siden fødselen. Eldstemann begynte å gå med håret oppsatt da hun var 5 mnd. Yngstemann da hun var 10 mnd, og det syntes jeg var veldig treigt...

Kjenner noen naboer og i familien som har hatt lite hår det første året. Tror alle har hatt en stor vekstspurt etter de fylte ett...

Det begynte vel å bli litt lengde på det når hun var litt over 2 år..

Husker på barnehagebilde hennes da hun var 1 år.. så hadde hun ikke hår i det hele tatt nesten[:)] Men det var litt mer på barnehagebilde når hun var 2 år.. og nå har hun laaaaaangt hår nedpå ryggen[:D]

Skal klippes i morgen.. forventer da noen tårer.. hehe

Hun ble født med hår, og det har vokst jevnt og trutt siden da [:)] 

Min er født med passe lite hår. Men det har vokst som bare det, og han har en skikkelig tøff guttesveis nå i en alder av 14 mnd.[:D] Han er klippet 2 ganger..

Ser at veeeldig mange på hans alder har mye mindre hår..

Her har jenta vår arvet mitt hår... Er litt over 2 år, og har såvidt stussa et par hår i luggen hennes[8D] Ser kortklipt ut ellers... Men det virker som det har begynt å vokse litt nå da, men det går tregt! Gleder meg til jeg kan sette spenner og strikk i håret hennes ja!*drømme*
Mannen min er halvt fra tunisia og har masse og tjukt krøllete hår... Så liksom jenta mi for seg med den afroen, og blei mildt sagt sjokkert over det manglene håret ved ankomst[8D] haha...

min kar va født me hår :) når han va 6 mnd, så måtte han tell frisørn før første gang :)

ORIGINAL: Fridasinmamma

Det begynte vel å bli litt lengde på det når hun var litt over 2 år..

Husker på barnehagebilde hennes da hun var 1 år.. så hadde hun ikke hår i det hele tatt nesten[:)] Men det var litt mer på barnehagebilde når hun var 2 år.. og nå har hun laaaaaangt hår nedpå ryggen[:D]

Skal klippes i morgen.. forventer da noen tårer.. hehe

Sign.. Men ho ble klippet i DAG, og ingen tårer [:)]

ORIGINAL: Miss Freeze

Måtte klippe gutten da han var 9 mnd. Da slet han med at håret datt ned i øynene... 

født med hår som hun aldri mistet.
kunne gå med fletter og strikk i 2-årsalderen.
nå er hun snart tre og håret er midt på ryggen.

Selvfølgeli ble mi født med hår.. Ble nok di og..

Her har vi små heeeelt lyse pittesmå som nå har startet å vokse i nakken:) Så håper det tar seg opp etterhvert..
Hun er 1 år.. Og jeg å sambo syns hun har fått mye hår mens andre ikke ser at hun har hår :)

her er jenta vår 3 dager gammel, så kan vel si det ikke manglet på hår der i gården.

Mine barn er begge født med ca. 5cm langt hår, men håret vokste ikke mer før etter 1år, og da vokste det ganske fort.
Eldste jenta har hår til litt nedforbi skuldrene nå (2,5år) og hun har krøller, så det kunne vært enda lenger.

tobias ble født med masse hår[:D]

Gutten min har nesten ikke hår, ihvertfall så er det helt lyst og VELDIG tynt. Kommer sikkert snart. [8D]

De to siste ble føddt med mye hår[:)]

Back
Topp